UEFA Champions League 2025-2026

Als ik zo lees wat een match, moest ik nu net ziek zijn gvd pfff
Genezen? Over een 5-tal uur is het weer van dat. Blijft voor mij echt een belachelijk startuur voor een wedstrijd. Veel te laat. Zeker voor de return volgende week, stel dat je verlengingen hebt en de dag er op moet gaan werken, veel productiviteit zal er dan ook niet zijn.

Afhankelijk van onze centrale verdedigers (Spileers of dan toch Ordonez?) hoop ik toch op een kleine overwinning.

Genezen? Over een 5-tal uur is het weer van dat. Blijft voor mij echt een belachelijk startuur voor een wedstrijd. Veel te laat. Zeker voor de return volgende week, stel dat je verlengingen hebt en de dag er op moet gaan werken, veel productiviteit zal er dan ook niet zijn.

Afhankelijk van onze centrale verdedigers (Spileers of dan toch Ordonez?) hoop ik toch op een kleine overwinning.
Nederlaag met 1 goal verschil teken ik toch ook voor

Nederlaag met 1 goal verschil teken ik toch ook voor
Ik ken Rangers niet genoeg om te weten hoe die omgaan met druk. Als dat zo'n ploeg is die dan betonvoetbal speelt, zie ik het nog moeilijk worden als we een achterstand moeten ophalen. Een draw kan ik mee leven, een verlies zou ik toch zuur vinden.

Terug
Bovenaan