UEFA Champions League 2025-2026

Union heeft 28% kans om Almaty te loten blijkbaar.
Indien Club zich kwalificeert ook nog eens 28% kans, dus eigenlijk is de kans groter dat wij Almaty loten dan dat we ze niet loten, en als je ze loot dan is het 50% kans op verplaatsing ;)
Supporters van Celtic zijn daar blijkbaar ook hardhandig opgepakt voor het gebruik van een vape. Blijkbaar verboden. Iedereen die het gebruikte kreeg stevige geldboetes

Supporters van Celtic zijn daar blijkbaar ook hardhandig opgepakt voor het gebruik van een vape. Blijkbaar verboden. Iedereen die het gebruikte kreeg stevige geldboetes
ik ga nog 9u wachten alvorens vooruit te gaan lopen op een mogelijke loting ... 't kriebelt maar toch nog effe geduld hebben :p (Ik vond de keuze als droomloting van Brandon Mechele wel verbazend alleszins -> Barça en niet Liverpool)

Union heeft 28% kans om Almaty te loten blijkbaar.
Indien Club zich kwalificeert ook nog eens 28% kans, dus eigenlijk is de kans groter dat wij Almaty loten dan dat we ze niet loten, en als je ze loot dan is het 50% kans op verplaatsing ;)
Dat lijkt me niet te kloppen. Union heeft meer kans om hen te loten omdat ze zelf in pot 4 zitten. Club kan ook Union loten uit pot 4 en heeft dus iets minder kans op Almaty.

Excuses, ik dacht dat je ook al tegen teams uit eigen land kon loten.
Dat lijkt me niet kloppen: ongeacht in welke pot je zit: je loot 2 ploegen uit elk van de 4 potten.
Dat klopt natuurlijk, maar als je zelf in pot 4 zit, is er 1 team minder tegen wie je kan uitkomen dan een team dat niet in pot 4 zit. Maar in dit geval mijn fout, aangezien teams uit hetzelfde land elkaar niet kunnen loten, dus ze hebben idd even veel kans.

Excuses, ik dacht dat je ook al tegen teams uit eigen land kon loten.

Dat klopt natuurlijk, maar als je zelf in pot 4 zit, is er 1 team minder tegen wie je kan uitkomen dan een team dat niet in pot 4 zit. Maar in dit geval mijn fout, aangezien teams uit hetzelfde land elkaar niet kunnen loten, dus ze hebben idd even veel kans.
maar nee, je hebt wel gelijk -> Club zit namelijk helemaal niet in pot 4, die zitten vermoedelijk in pot2, ik snap dan wel niet waarom Union maar 1 kans op 7 heeft om Almaty te loten en geen 1 op 8. (vermoedelijk foutje bij HLN die er ook vanuit gaan dat Club in de laagste pot zit)

Club daarentegen heeft wel 1 op 7 kans want ze kunnen Union niet loten.

maar nee, je hebt wel gelijk -> Club zit namelijk helemaal niet in pot 4, die zitten vermoedelijk in pot2, ik snap dan wel niet waarom Union maar 1 kans op 7 heeft om Almaty te loten en geen 1 op 8. (vermoedelijk foutje bij HLN die er ook vanuit gaan dat Club in de laagste pot zit)

Club daarentegen heeft wel 1 op 7 kans want ze kunnen Union niet loten.

Omdat er naast Union zelf 7 ploegen in pot 4 zitten, dus Union heeft 1 op 7 kans om Almaty te loten.

't Is simpel. Zowel Club als Union kunnen niet Union als tegenstander loten, dus beiden hebben 1 op 7 kans om Almaty te loten.

Omdat er naast Union zelf 7 ploegen in pot 4 zitten, dus Union heeft 1 op 7 kans om Almaty te loten.

't Is simpel. Zowel Club als Union kunnen niet Union als tegenstander loten, dus beiden hebben 1 op 7 kans om Almaty te loten.
Ze kunnen ze ook allebei loten. Stel u voor, allebei naar ginder.

Of kan dat niet? Ben niet meer helemaal mee met dat loting gedoen

Maar er moeten toch 2 ploegen geloot worden uit pot 4, dan is het toch niet zomaar 1 op 7 maar 2 op 7?

Terug
Bovenaan