UEFA Champions League 2025-2026

Voorlopige loting

Pot 1:
Bayern Munchen - Club Brugge
Bayern Munchen - Union SG
Union SG - Inter
Club Brugge - Barcelona

Pot 2:
Club Brugge - Arsenal
Atalanta - Club Brugge
Union SG - Atalanta
Atletico - Union SG

Pot 3:
Club Brugge - Marseille
Sporting - Club Brugge
Union SG - Marseille
PSV - Union SG

Pot 4:
Club Brugge - Monaco
Almaty - Club Brugge

@Philharmoniker Ik geloof niet in conspiracy theories, maar ik vind het wel frappant. Als we seffes ook nog Union vs Monaco of Union vs Almaty krijgen, dan wordt het helemaal crazy en gaga en flipperdeflap. :crazy:
Al zal er wel een mathematisch algoritme achter zitten, gezien dat allemaal met de computer gedaan wordt.

Pot 1:
Union SG - Inter
Club Brugge - Barcelona

Pot 2:
Club Brugge - Arsenal
Atalanta - Club Brugge
Union SG - Atalanta
Atletico - Union SG

Pot 3:
Club Brugge - Marseille
Sporting - Club Brugge
Union SG - Marseille
PSV - Union SG

Pot 4:
Club Brugge - Monaco
Almaty - Club Brugge
Galatasaray - Union SG
Union SG - Newcastle

Zowel voor Club als Union SG heel moeilijke loting eigenlijk.

Pot 1:
Union SG - Inter
Club Brugge - Barcelona

Pot 2:
Club Brugge - Arsenal
Atalanta - Club Brugge
Union SG - Atalanta
Atletico - Union SG

Pot 3:
Club Brugge - Marseille
Sporting - Club Brugge
Union SG - Marseille
PSV - Union SG

Pot 4:
Club Brugge - Monaco
Almaty - Club Brugge
Galatasaray - Union SG
Union SG - Newcastle

Zowel voor Club als Union SG heel moeilijke loting eigenlijk.
Hebben beide een zware loting ja. Maarja tis Champions League voor iets natuurlijk. Atalanta zal ook wel revanche willen na vorig seizoen

Pfffhooeee

Bijlagen

• IMG-20250828-WA0010.jpg
    IMG-20250828-WA0010.jpg
    21 KB · Weergaven: 15
Ik vind dat men moet afstappen van de regel dat je teams uit eigen land niet kan loten. Als je begint met 6 teams uit dezelfde competitie toe te laten en die mogen elkaar allemaal niet treffen, stijgen de kansen voor clubs uit kleine landen om subtoppers uit die grote competities te loten.

Het is een echte kutloting voor zowel brugge als union. Ik zeg niet dat ze zich niet kunnen plaatsen, maar quasi overal de zwaardere teams geloot. Balen.

Ik vind dat men moet afstappen van de regel dat je teams uit eigen land niet kan loten. Als je begint met 6 teams uit dezelfde competitie toe te laten en die mogen elkaar allemaal niet treffen, stijgen de kansen voor clubs uit kleine landen om subtoppers uit die grote competities te loten.

Het is een echte kutloting voor zowel brugge als union. Ik zeg niet dat ze zich niet kunnen plaatsen, maar quasi overal de zwaardere teams geloot. Balen.
Club heeft toch maar 3 echte toppers geloot, tegen die andere hebben ze telkens kans

Mja, wat dan als de loting opeens 3 Engelse en 3 Spaanse ploegen bijeen knalt? Leuk hoor, zie je elkaar al 3x per seizoen, mag je nog eens enkele wedstrijden spelen tegen diezelfde ploegen...

Mja, wat dan als de loting opeens 3 Engelse en 3 Spaanse ploegen bijeen knalt? Leuk hoor, zie je elkaar al 3x per seizoen, mag je nog eens enkele wedstrijden spelen tegen diezelfde ploegen...
Idd.

Hoef echt geen Real-Barça-Atléti of City-Arsenal te zien in de League Phase hoor.

Ik vond het vorig jaar al belachelijk dat teams uit hetzelfde land elkaar konden loting in de ronde na de League Phase.

Pot 2 ingedeeld en dan krijg je weer zoiets. Leuke affiches maar echt weer zwaar. Wat maken die potten nog uit zeg.

Vorig jaar idem natuurlijk, maar blijft wat zuur tov vroeger.

Mja uit pot 4 hebben wij hit Galatasaray en Newcastle 😵
Dan had ik (om punten te behalen) liever tegen Brugge gespeeld eerlijk gezegd 😁

Liverpool toch ook geen gemakkelijke reeks. Uitwedstrijden naar Inter, Marseille, Galatasaray en Stuttgart. Dat zijn kwa sfeer wat van het ergste dat je kan krijgen.

En natuurlijk de jaarlijkse wedstrijd tegen Real weer. Zal spicy worden met Trent die terugkomt. Hoewel die waarschijnlijk niet start als ik het zo hoor..

Terug
Bovenaan