Naar waar kan je allemaal gaan ?Via de fanclub ticket kopen, maar logistiek zelf regelen met maten. Niet met de "bhoys" op de bus, ik ben ni gek
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar waar kan je allemaal gaan ?Via de fanclub ticket kopen, maar logistiek zelf regelen met maten. Niet met de "bhoys" op de bus, ik ben ni gek
Vorig jaar naar Celtic mee geweest, en daar was het 46 pond (52 euro als ik google mag geloven)Psv vraagt 50€ voor een ticket aan de uitfans. Ik heb nu niet veel ervaring met die prijzen maar dat lijkt me wel bijzonder veel, neen?
Zoals eerder geschreven, ik ga naar Madrid en naar Istanboel. München is nog lang maar wsl ook. Eindhoven eerlijk gezegd ni veel goesting in. Das gewoon heen en weer en ni echt een tripje. Eerder een verplaatsing zoals in de competitieNaar waar kan je allemaal gaan ?
Alvast veel plezier, ben al in München geweest buiten de stad vind ik da stadion ma niksZoals eerder geschreven, ik ga naar Madrid en naar Istanboel. München is nog lang maar wsl ook. Eindhoven eerlijk gezegd ni veel goesting in. Das gewoon heen en weer en ni echt een tripje. Eerder een verplaatsing zoals in de competitie
Kdenk dat dat wat de standaardprijs is, ik betaal in Brugge voor de thuislaten zelfs meer.Psv vraagt 50€ voor een ticket aan de uitfans. Ik heb nu niet veel ervaring met die prijzen maar dat lijkt me wel bijzonder veel, neen?
Standaard UCL tarief toch? Misschien is het goedkoper in Duitsland of in Spanje, maar Nederlandse ploegen vragen sowieso goed door.Psv vraagt 50€ voor een ticket aan de uitfans. Ik heb nu niet veel ervaring met die prijzen maar dat lijkt me wel bijzonder veel, neen?
Als een Hollander u niet afgezet heeft, is hij/zij het vergeten.Standaard UCL tarief toch? Misschien is het goedkoper in Duitsland of in Spanje, maar Nederlandse ploegen vragen sowieso goed door.
Meestal iets van 35€,maja in brugge voor de thuis fans rekenen ze ook goed door.Standaard UCL tarief toch? Misschien is het goedkoper in Duitsland of in Spanje, maar Nederlandse ploegen vragen sowieso goed door.
Die bedragen betaalde ik in de tijd al als Anderlecht CL speelde. Dat is normaalPsv vraagt 50€ voor een ticket aan de uitfans. Ik heb nu niet veel ervaring met die prijzen maar dat lijkt me wel bijzonder veel, neen?
Uit of thuis ? Uit CL betaalde ik tss 25 en 35 €Die bedragen betaalde ik in de tijd al als Anderlecht CL speelde. Dat is normaal
Beide, Thuis was het toen ook stevige kost.Uit of thuis ? Uit CL betaalde ik tss 25 en 35 €
Ja bij ons ook altijd, nu weet ik het niet wat het is voor een mini abonnement . Heb prijzen gezien via Sigma tours voor Bayern en sporting enkel de vliegreis zxcl ticket kleine 700€ toch te gek voor woorden. Ticket is dan "maar " 35€Beide, Thuis was het toen ook stevige kost.
Bayern kan je perfect met de wagen doen. Dat gaat veel geld besparen. Portugal is natuurlijk iets verder. In ieder geval veel geld voor 90 minuten voetbal. Dat is ook een van de redenen waarom ik daar mee gestopt ben.Ja bij ons ook altijd, nu weet ik het niet wat het is voor een mini abonnement . Heb prijzen gezien via Sigma tours voor Bayern en sporting enkel de vliegreis zxcl ticket kleine 700€ toch te gek voor woorden. Ticket is dan "maar " 35€
Gewoon een club zoeken die niet Europees speelt en 't is al een pak goedkoper. Zo moeten er toch te vinden zijn in het Brusselse?Istanbul vliegtickets 160€, maar wel zonder de supportersclub geboekt.
München ga ik inderdaad met de auto doen. Vliegen is te zot. En heb kennis waar ik kan overnachten.
Maar om mijn ploegje te volgen zou ik beter gaan flexijobben verdorie. Wordt een dure hobby zo![]()

Zeker wel, Daring RWDM Brussels!Gewoon een club zoeken die niet Europees speelt en 't is al een pak goedkoper. Zo moeten er toch te vinden zijn in het Brusselse?![]()
Bayern heb ik met de bus gedaan in 2006 kwam op iets van een 80€ incl ticket heel goed te doen. Vliegreizen heb ik nog niet gedaan voor het voetbal.Bayern kan je perfect met de wagen doen. Dat gaat veel geld besparen. Portugal is natuurlijk iets verder. In ieder geval veel geld voor 90 minuten voetbal. Dat is ook een van de redenen waarom ik daar mee gestopt ben.
Het is nu nog voorrangsperiode voor de abonnees om te verlengen, vanaf donderdag kan je met clubID kopen en dan vanaf vrijdag vrije verkoop.Wat is eigenlijk de makkelijkste manier om aan thuistickets te raken voor de UCL matchen van Brugge?
Kan je die gewoon nog afzonderlijk aankopen?
Ik zie het bos door de bomen niet meer...