UEFA Champions League 2025-2026

Barcelona zal wel onmogelijk worden als niet-abonnee zeker?
Met Club-ID zullen er sowieso nog vrij zijn, maar vrije verkoop gaan er waarschijnlijk enkel nog hele dure plaatsen zijn.
Mijn broer zou samen met mij willen gaan, dus hopelijk is er nog iets. Vorige jaren toch telkens een dikke affiche kunnen gaan bekijken, wel telkens in de oost boven, dus de prijs is dan wel een tegenvaller.

CL mini-abo's uitverkocht op een half uurtje.. Voort eerst er niet bij, teveel shit opt werk en niet kunnen inloggen om 10u, tegen dat ik op de site geraakte, was het uitverkocht.
Nu maar hopen dat er nog losse tickets vrij komen, maar das nog een grotere loterij helaas.

Hier ook voor het eerst geen Europees abbo te pakken kunnen krijgen in jaren.
Andere jaren was het geen probleem, zelfs als niet abbonee.

Tijd voor een groter stadion :tongue:

CL mini-abo's uitverkocht op een half uurtje.. Voort eerst er niet bij, teveel shit opt werk en niet kunnen inloggen om 10u, tegen dat ik op de site geraakte, was het uitverkocht.
Nu maar hopen dat er nog losse tickets vrij komen, maar das nog een grotere loterij helaas.
Morgen 10u gaan we zien hoeveel losse tickets er vrij komen voor Monaco. Aangezien al de rest mini-abo's zijn, zou dat toch voor de drie andere matchen hetzelfde moeten zijn. Verkoop voor die andere drie is blijkbaar pas na de match tegen Monaco.
Moet daar toch serieus servertje zijn dat ze hebben om niet vast te lopen. :lol:

Vandaag is de dag GVD. En maar thuis in mijne zetel... FOMO is hitting hard als ik alle busfotos op de whatsapps zie voorbijkomen. Soit, mijn moment komt nog. Een van de weinige matchen waar we de 0 kunnen wegwerken. Thuis tegen Inter of uit in München zal het al moeilijker zijn.

Ik volg Nederlands voetbal ook niet, geen idee of PSV in vorm is of niet

Herinner me het heerlijke gevoel voor die eerste CL wedstrijd van Gent nog als de dag van gisteren
Hopelijk een even spectaculaire wedstrijd voor jullie vanavond, maar dan mét drie punten

Vandaag is de dag GVD. En maar thuis in mijne zetel... FOMO is hitting hard als ik alle busfotos op de whatsapps zie voorbijkomen. Soit, mijn moment komt nog. Een van de weinige matchen waar we de 0 kunnen wegwerken. Thuis tegen Inter of uit in München zal het al moeilijker zijn.

Ik volg Nederlands voetbal ook niet, geen idee of PSV in vorm is of niet

PSV is sterk aan het seizoen begonnen en staat bovenaan, naast de trots van Nederland (Feyenoord). Aanvallend heel sterk met veel goals, maar achteraan vrij wankel. 8 tegengoals op amper 5 speeldagen, dat kan je bijna niet maken als topclub.

Dus, goeie vrienden uit het Brusselse: Aanvalleuh!

Met nog thuiswedstrijden tegen Napoli, Atletico en Bayern is dit voor PSV ook dé thuiswedstrijd waarbij ze absoluut de 3 punten moeten pakken. 'k Ben benieuwd!

Herinner me het heerlijke gevoel voor die eerste CL wedstrijd van Gent nog als de dag van gisteren
Hopelijk een even spectaculaire wedstrijd voor jullie vanavond, maar dan mét drie punten
Ik was erbij thuis tegen Lyon!
Een herinnering om nog lang te koesteren :) (en de kans is groot wat we dit nooit meer gaan meemaken).

Jezus Union, goed begonnen.

Spelers moeten echt afleren dat ze alle tijd hebben om zulke ballen weg te knallen. Als aanvallende speler het duel aangaan is bijna altijd penalty op die manier.

Terug
Bovenaan