UEFA Champions League 2025-2026

Union kennende zullen ze psv wel laten terug komen met een aantal kaarten erbij en met knijpende billen tot gevolg

Weer een straffe prestatie van Union. Ze blijven verbazen. PSV komt op een goed moment, maar dat doet niks af van de prestatie van Union.

Ze hebben wel meeval met de scheidsrechter, eerlijk is eerlijk.
Engelse ref die Club ook al enkele keren floot. Ik vond hem altijd uitstekend, laat veel spelen en dat is idd wel iets dat goed uitkomt voor een ploeg als Union.
Desalniettemin, topoverwinning tegen een Nederlandse ploeg en dus uitstekend voor de coefficient.

Vooral waanzin dat Union gewoon El Hadj nuttig heeft gemaakt. Bij Anderlecht dacht ik dat er nog wat in zat, laatste seizoen hoop wa tkwijt, bij Genk nog wat meer hoop kwijt maar Union weet echt wel wat ze kopen telkens. :')

Als Union nog leert verkopen zijn ze koning te rijk.

Vooral waanzin dat Union gewoon El Hadj nuttig heeft gemaakt. Bij Anderlecht dacht ik dat er nog wat in zat, laatste seizoen hoop wa tkwijt, bij Genk nog wat meer hoop kwijt maar Union weet echt wel wat ze kopen telkens. :')

Als Union nog leert verkopen zijn ze koning te rijk.
Ik twijfelde er ook bij Union aan. Vandaag volledig onterecht gebleken. Als die met vertrouwen speelt, heeft die echt zijn plaats in de ploeg.

Anyway, nu wel wat balen dat ik vanavond voor het werk elders in het buitenland zit, en niet in Eindhoven

Terug
Bovenaan