UEFA Champions League 2025-2026

Vooral waanzin dat Union gewoon El Hadj nuttig heeft gemaakt. Bij Anderlecht dacht ik dat er nog wat in zat, laatste seizoen hoop wa tkwijt, bij Genk nog wat meer hoop kwijt maar Union weet echt wel wat ze kopen telkens. :')

Als Union nog leert verkopen zijn ze koning te rijk.
Leren verkopen? Die hebben de laatste 3 seizoenen meer dan 120 miljoen geincasseerd en dit seizoen voor net geen 70 miljoen

Vooral waanzin dat Union gewoon El Hadj nuttig heeft gemaakt. Bij Anderlecht dacht ik dat er nog wat in zat, laatste seizoen hoop wa tkwijt, bij Genk nog wat meer hoop kwijt maar Union weet echt wel wat ze kopen telkens. :')

Als Union nog leert verkopen zijn ze koning te rijk.

Union kan kopen, verkopen & scouten. Het enige dat die nog nodig hebben is een stadium & jeugdopleiding.

Manmanman, was 50€ waard geweest, da was het probleem in the end ni. Wel de kater woensdagochtend. Die gaat nu al stevig zijn 😂😂😂

Ik droom gewoon. Hoelang duurt dit sprookje nu al 😅

Zelfs Kevin Rodríguez begint deftig te spelen, hoe is het mogelijk. Wel wat chance gehad met die kansen van psv int begin, zeker die van Van Bommel. Maar om punten te pakken in de CL hebben we nu eenmaal chance nodig, zo is de wereld nu eenmaal.

El hadj wel stappen aant zetten, wel vreemd want ik schat die zeker niet hoger in als Cameron puertas ofzo, Maar begint er echt wel door te komen. Wat een heerlijke goal gvd

Leren verkopen? Die hebben de laatste 3 seizoenen meer dan 120 miljoen geincasseerd en dit seizoen voor net geen 70 miljoen
Vele prijzen waren wat aan de lage kant. Check Vanhoutte laatst bijvoorbeeld. Undav, Amoura, Boniface, Puertas mocht gerust wat meer zijn. Sadiki ben ik nog niet over uit dus eigenlijk correct, Ivanovic ook wel knappe prijs.

Vele prijzen waren wat aan de lage kant. Check Vanhoutte laatst bijvoorbeeld. Undav, Amoura, Boniface, Puertas mocht gerust wat meer zijn. Sadiki ben ik nog niet over uit dus eigenlijk correct, Ivanovic ook wel knappe prijs.
Ik denk dat wat @quo_vadis zegt hier ook wel meespeelt. Er is daar een beleid van gelimiteerde spelerslonen, en dat geeft ook weer minder onderhandelingsmarge natuurlijk.

De filosofie is voorlopig niet dat je je sterspelers een zwaar verbeterd contract geeft om die bijvoorbeeld een jaar later met nog meer winst te verkopen. Benieuwd wel hoe lang dat overeind gaat blijven (of toch niet al stiekem gesneuveld is).

En Undav en Boni mag je niet te zwaar laten doorwegen. Ze speelden toen respectievelijk 1 en 2 jaar in eerste klasse. Dan ga je wrs ook al iets sneller akkoord met een bedrag dat veel hoger ligt dan je ooit begroot had op dat moment (en Undav was dan nog een speciale constructie toen Union nog niet iets meer Brighton B was)

Undav was voor het toen nog kleine Union gewoon een mooie prijs. Boniface en Ivanovic voor hetzelfde bedrag (en dan zou je eigenlijk moeten zeggen dat Ivanovic voor te weinig geld werd verkocht omdat de prijzen alleen maar stijgen). En zoals gezegd Union maakt duidelijke afspraken vanaf welke bedragen er iemand weg mag omdat ze daar een strikt financieel model volgen. Ze konden overal idd wat meer verdiend hebben maar dat wil daarom niet zeggen dat ze niet kunnen verkopen.

Edit: ook niet vergeten dat Union op dat moment nog geen naam had zoals bvb Club en geen CL speelde, dit zal de marktwaarde ook wel weer extra opdrijven

Undav was voor het toen nog kleine Union gewoon een mooie prijs. Boniface en Ivanovic voor hetzelfde bedrag (en dan zou je eigenlijk moeten zeggen dat Ivanovic voor te weinig geld werd verkocht omdat de prijzen alleen maar stijgen). En zoals gezegd Union maakt duidelijke afspraken vanaf welke bedragen er iemand weg mag omdat ze daar een strikt financieel model volgen. Ze konden overal idd wat meer verdiend hebben maar dat wil daarom niet zeggen dat ze niet kunnen verkopen.

Edit: ook niet vergeten dat Union op dat moment nog geen naam had zoals bvb Club en geen CL speelde, dit zal de marktwaarde ook wel weer extra opdrijven
Haha, great minds...

Boniface vooral omdat die magistraal was. Duidelijk een speciale speler.

Man man, wat een goedkope penalty voor Real, pure compensatie voor die rode kaart.
Toch onverstaanbaar dat de VAR hier niet tussen kwam

Man man, wat een goedkope penalty voor Real, pure compensatie voor die rode kaart.
Toch onverstaanbaar dat de VAR hier niet tussen kwam
Je kan hem weldegelijk geven op basis van het reglement, dus logisch dat de VAR hier niet gaat tussen komen hè.

Los daarvan wel gewoon een onnozele penalty waar Medina(?) weinig tot niets aan kan doen. Ik vraag me af hoeveel dergelijke penalty's er nog moeten gegeven worden vooraleer dat reglement eens aangepast wordt.

Qarabag dat gaat winnen op Benfica, eerste stuntje is er ook al.
Ook een rechtstreekse concurrent voor de coëfficiënt die punten laat liggen, maar anderzijds moeten die kleine ploegen niet teveel stunten, want dan verkleinen de kansen voor de Belgische ploegen in de top-24 te raken.

Ook een rechtstreekse concurrent voor de coëfficiënt die punten laat liggen, maar anderzijds moeten die kleine ploegen niet teveel stunten, want dan verkleinen de kansen voor de Belgische ploegen in de top-24 te raken.

Goh, zo'n Qarabag wint 1x en speelt een paar keer gelijk, that's it. Die hebben niet de kwaliteit om een ganse campagne deftig mee te doen. Het is juist goed dat de kleine ploegen af en toe stunten, want dan heb je als Union of Club niet de druk om minstens 4 keer te winnen.
Als een VFB Stuttgart niet gelijk had gespeeld thuis tegen Sparta Praag afgelopen seizoen, zat Club niet in de eindfase van de CL bv.

toch ook gewoon extra mooi dat het Hollanders zijn die we als Belgen in eigen huis eens een pak slaag geven, goed gedaan Union (y)

Terug
Bovenaan