UEFA Champions League 2025-2026

Vind de commentator toch heel partijdig.

Als Club supporter durf ik hier eerlijk toegeven dat het geen penalty was op Forbs en dat dit echt wel fout was van Vermant.

Keeper heeft de bal niet vast maar aan de voet. Mag dus toch een tackel verwachten dan?

Als ik dan die herhaling bekijk, dan is Vermant toch zuiver op de bal met zijn eerste touch?

Vind de commentator toch heel partijdig.

Als Club supporter durf ik hier eerlijk toegeven dat het geen penalty was op Forbs en dat dit echt wel fout was van Vermant.
Is toch maar logisch dat die partijdig is? Heb je al eens een Engelse of Spaanse commentator gehoord als die hun clubs becommentariëren?

Het was geen penalty maar echt geen fout van Vermant.

Nee, Vermant raakt hem niet. Keeper trekt bal naar achter, en het lijkt dat dat een touch van Vermant is. Toch op de camerabeelden die gegeven werden.

Vermant raakt noch bal, noch keeper. Szczesny heeft de voet in de lucht, Vermant glijdt eronder en Szczesny stapt op hem en laat voetje hangen om de fout mee te krijgen.

Goal had mogen telllen wat mij betreft.

Nee, Vermant raakt hem niet. Keeper trekt bal naar achter, en het lijkt dat dat een touch van Vermant is. Toch op de camerabeelden die gegeven werden.
Dit dus. Net op het moment dat Vermant zijn voet er is trekt de keeper de bal naar achter. Vermant raakt de bal echt niet en heeft nadien in zijn glijden het been van de keeper mee.

Om dezelfde reden dat het geen penal was, was het ook geen fout bij de winnig goal. In feite tikt de keeper de aanvaller aan als hij neerkomt met zn voet (en was al aan het vallen).

Onverwacht punt maar het kon meer zijn als Taylor gewoon zijn eigen wedstrijd floot. En dan blijf je jammer genoeg achter met toch wat teleurstelling

Zuur echt zuur, algemeen gezien zou 3 punten niet onverdiend zijn.
Vergeet niet dat de gelijkmaker ook met een gelukje voor hun was

Terug
Bovenaan