UEFA Champions League 2025-2026

Voor dezelfde reden als waarom een spits zich soms laat vallen, om de fout mee te krijgen.

Op de beelden vanuit de Oost genomen (en degene die ik vond op Sporza en zo) vond ik het ook wel een fout, maar op de beelden die hier gisteren werden gepost en vanuit de West werden genomen, vind ik toch ook meer dat Scezny zijn been terug vooruit steekt om Vermant mee te hebben. Ook de manier waarop hij valt, lijkt op een schwalbe.

Het ergste is toch wel dat Taylor die fase in 3 seconden beoordeelt met de VAR, dus hoeveel camerastandpunten heeft hij gezien? Enkel die eerste dan waarschijnlijk.
Ze lieten dat tijdens de match zien, op TV dan. Hij gaat inderdaad naar het scherm, kijkt naar een slomo waarbij Vermant voorbij de keeper glijdt, van achter de keeper gefilmd. En dan spoelt de VAR nog een terug tot het moment dat Vermant en keeper elkaar raken en loopt Taylor alweer weg van het scherm. Dus het enige wat die gezien heeft, is het contact tussen beide spelers, vanuit 1 camerastandpunt en dan nog in slomo, zonder context eigenlijk. Hoogst onprofessioneel.

Ik heb me bewust wat afzijdig gehouden van de hele discussie omtrent de 4-3, maar uiteindelijk kan ik toch alleen maar concluderen dat de VAR daar nooit had mogen tussenkomen. Het feit dat er overal zóveel discussie om te doen is, zegt voldoende. Het is gewoonweg geen clear error. Meesterlijk gespeeld door Sczcesny.

Het zal er niet op aankomen dit jaar naar kwalificatie toe. Uiteraard wel op eindpositie en bijhoren geld. Lijkt me vrij duidelijk dat je met 9 punten altijd geplaatst bent deze jaargang. Wedstrijd tegen Almaty en dan thuis tegen Marseille moet je als club altijd 6 op 6 pakken eigenlijk. Zelfs op Sporting moet je in staat kunnen zijn om iets te rapen. Dat zijn ploegen van hetzelfde niveau als club of daaronder.
Dat is toch wel heel voorbarig vind ik.

Een mogelijkse winst tegen Barcelona had een godsgeschenk geweest. Dan had je mogelijks aan een 3/6 tegen Marseille/Almaty genoeg om je te kwalificeren. Nu ben je quasi verplicht om beide te winnen met een hoop druk op ketel zit. Verre van ideaal. Hopelijk komen er nog onverhoopte punten uit de kast tegen Sporting en/of Arsenal.

Ik had die twee wedstrijden liever in het begin ergens gehad, dan helemaal op het einde.

Die fuckers hebben ons 5u op voorhand opgehaald, 3u op voorhand binnen int stadion en na de match nog eens een uur wachten voor we buiten mogen.

Das wel een beetje veel ze jongens. We come in peace zelle. Nergens voor nodig dit

Bijlagen

• 20251125_175407.jpg
    20251125_175407.jpg
    732,7 KB · Weergaven: 8
Die fuckers hebben ons 5u op voorhand opgehaald, 3u op voorhand binnen int stadion en na de match nog eens een uur wachten voor we buiten mogen.

Das wel een beetje veel ze jongens. We come in peace zelle. Nergens voor nodig dit
Wat vind je van het stadion ?

zal meer te maken hebben met de mannen van Galatasaray zelf als met de bezoekers. daar zijn in het verleden toch al zware problemen mee geweest

Wat vind je van het stadion ?
Dik in orde. Alcoholvrij zoals in Madrid. Supporters zitten heel dicht op het veld.

Voor mij het perfecte stadion. Ni té groot, dat je werchterachtige toestanden hebt a la metropolitana. Maar wel groot genoeg en precies goeie vip voor de mannen met sigaren.

Wel overal koeiebaren en zitjes.

Voor de uitsupporters plexiglas en een net daarboven. Away fans blijven beesten 🤣

Degryse ook weer met de nodige onzin ivm die strafschopfase: hij vindt het geen penalty omdat El Hadj niet alles probeert om recht te blijven, sinds wanneer is dat een vereiste? Niet de 1ste keer dat ik merk dat Degryse El Hadj niet moet en daardoor niet objectief oordeelt als die speler betrokken is. Het is ook te licht voor een strafschop zogezegd maar nergens staat er in de regels dat een fout voor een strafschop zwaarder moet zijn dan een fout in de middencirkel. Deze fase wordt normaal gezien altijd gefloten buiten de 16 dus ik zie niet in waarom dat in de 16 plots anders moet zijn.

Terug
Bovenaan