Vega
Well-known member
Eintracht Frankfurt thuis, Slavia Praag uit en Kopenhagen thuis moet nog lukken héJe zal toch 9 punten moeten halen om naar de play offs te geraken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eintracht Frankfurt thuis, Slavia Praag uit en Kopenhagen thuis moet nog lukken héJe zal toch 9 punten moeten halen om naar de play offs te geraken.

Bayern zowaar ook zwaar verloren.
zo zie je maar dat het werk van Klopp, zeg maar de 90%, nu uitgewerkt is.Slot zal nu wel mogen beschikken zeker?
De vraag is of 10 punten voldoende gaat zijn. Vorig jaar hadden we 11 punten en waren we nipt geplaatst...Brugge heeft toch wel nog 2 matchen die ze kunnen winnen, niet?
Ik kijk nooit naar Club Brugge, behalve dus in de CL, maar wat vond ik Romeo Vermant gisteren door het ijs zakken zeg.
Nog bijlange niet goed genoeg voor dat niveau...
Zal niet anders kunnen, zeker als je die handsbal van Van Dijk zag.. veel duidelijker kan je een coach niet saboteren lijkt mij.Slot ontslagen?
En bijgevolg zal Jackers niet meer in doel verschijnen tot de volgende blessure van Mignolet.Jackers blijkbar 2 gebroken ribben en 6 weken out. Mignolet is net op tijd weer fit.
Bij Club idem, alles in de top-23 voorlopig (nr. 3, 8, 10, 18 en 23), waarvan 18 zelfs Barca is. Nu nog tegen de nummer 1, 35 en 21.Wij ook nog thuis tegen Marseille & thuis tegen Atalanta. Om door te gaan minimum een 4 op 6 nodig. Dan hebben we 10 puntjes. Maar ons doelpuntensaldo is heel slecht.
Uit in München gaan we weinig rapen. Kans blijft toch laag dat we doorgaan naar die PO ronde.
Toch een zware loting gehad. Na 5 speeldagen staan al onze tegenstanders staan in de top 24. En op Marseille na staan ze allemaal in de top 15
Pot maakt toch niet veel meer uit nu je er 2 uit elke pot loot?Bij Club idem, alles in de top-23 voorlopig (nr. 3, 8, 10, 18 en 23), waarvan 18 zelfs Barca is. Nu nog tegen de nummer 1, 35 en 21.
Union al gespeeld tegen de nr. 4, 11, 12, 14 en 15. Nu nog tegen de nummer 21, 3 en 10.
Dat zijn zware lotingen (nog iets zwaarder voor Union maar die zaten in pot 4 vgl met pot 2 voor Club).
Goh ik ga niet alle ploegen hun schema in de CL overlopen. Maar als ik er gewoon een andere pak van pot 2 waar Brugge in zat, en lukraak Atalanta neem, dan vind ik dat toch een makkelijker schema. Je hebt de 2 Belgische ploegen, maar vooral ook Athletic Club, Frankfurt, Marseille, Praag, en amper 2 quasi onmogelijke opdrachten.Pot maakt toch niet veel meer uit nu je er 2 uit elke pot loot?
Vorig seizoen werd er ook al gezegd dat Brugge een zware loting had, maar als je de ploegen ziet die meedoen, is een simpele loting onmogelijk.
Die potten maken toch eigenlijk totaal niet meer uit tegenwoordig?Goh ik ga niet alle ploegen hun schema in de CL overlopen. Maar als ik er gewoon een andere pak van pot 2 waar Brugge in zat, en lukraak Atalanta neem, dan vind ik dat toch een makkelijker schema. Je hebt de 2 Belgische ploegen, maar vooral ook Athletic Club, Frankfurt, Marseille, Praag, en amper 2 quasi onmogelijke opdrachten.
Brugge heeft met Bayern, Barca en Arsenal 3 quasi onmogelijke opdrachten.
Union zit natuurlijk 2 potten lager, en performt eigenlijk hoger dan verwacht met uitzeges in PSV en Gala. Maar in hun schema kwamen uit pot 4 dan wel Newcastle en Galatasaray. Toch wel de 2e grootste (rijkste) ploegen van pot 4.
Maar een Pafos uit pot4 heeft bvb: Olympiakos, Almaty, Villareal, Slavia Praag, Monaco. Een makkelijker schema dan Brugge zelfs.
En Atalanta en Pafos zijn echt de eerste 2 ploegen die ik hun schema bekijk. Misschien zijn er nog andere die nog beter af zijn.
Programma Atalanta: