UEFA Champions League 2025-2026

Ik kijk nooit naar Club Brugge, behalve dus in de CL, maar wat vond ik Romeo Vermant gisteren door het ijs zakken zeg.
Nog bijlange niet goed genoeg voor dat niveau...

Brugge heeft zich vooral heel naïef gedragen. Ik vond het soms heel raar dat ze zo hoog probeerden te pressen en dan kinderlijk veel ruimte weg gaven. Precies alsof ze niks hebben geleerd uit die match tegen Barca. Die kwamen toen ook heel hoog pressen en liepen toen ook keer op keer op snelle counters. Heel bizar

Ik kijk nooit naar Club Brugge, behalve dus in de CL, maar wat vond ik Romeo Vermant gisteren door het ijs zakken zeg.
Nog bijlange niet goed genoeg voor dat niveau...

Hij was gisteren idd echt niet goed. Wel veel vechtlust maar quasi elke bal naar hem resulteerde in balverlies.

Op dit niveau heb je gewoon een pak meer aan Tresoldi, die veel beter een bal kan bijhouden in het samenspel met de rest van de aanval.

Ik verbaas me toch een beetje over de algemene teneur van de reacties hier -> Op verplaatsing bij een grotere, betere, rijkere ploeg die dan ook nog eens in vorm is. Wat hadden jullie allemaal verwacht dan?

Ik vond Club te naief spelen, iets meer verdedigend had voor mij zeker gemogen, maar verder trekt Club toch gewoon de lijn door van het hele seizoen so far. Te veel spelers die niet in vorm zijn en waar het vorig jaar echt wel allemaal meezat is ook dat dit seizoen weggevallen.

Tegen Arsenal nog eens een pandoering, tegen Almaty geen excuses en dan alles of niks in die match tegen Marseille.
Ik hoop vooral dat onze key spelers snel terug hun vorm terugvinden.

In de CL kon Club dit seizoen wel beter: matchen tegen Rangers, Monaco en Barcelona hebben dat bewezen. Dus er was idd hoop dat ze gisteren ook weer op dat niveau zouden acteren

Wij ook nog thuis tegen Marseille & thuis tegen Atalanta. Om door te gaan minimum een 4 op 6 nodig. Dan hebben we 10 puntjes. Maar ons doelpuntensaldo is heel slecht.
Uit in München gaan we weinig rapen. Kans blijft toch laag dat we doorgaan naar die PO ronde.

Toch een zware loting gehad. Na 5 speeldagen staan al onze tegenstanders staan in de top 24. En op Marseille na staan ze allemaal in de top 15

Laatst bewerkt:
Met ons nu op plek 25 en Brugge op plek 26 zijn we officieel concurrenten op 3 fronten geworden. Jupkesleague, croky cup & Champions League

Wij ook nog thuis tegen Marseille & thuis tegen Atalanta. Om door te gaan minimum een 4 op 6 nodig. Dan hebben we 10 puntjes. Maar ons doelpuntensaldo is heel slecht.
Uit in München gaan we weinig rapen. Kans blijft toch laag dat we doorgaan naar die PO ronde.

Toch een zware loting gehad. Na 5 speeldagen staan al onze tegenstanders staan in de top 24. En op Marseille na staan ze allemaal in de top 15
Bij Club idem, alles in de top-23 voorlopig (nr. 3, 8, 10, 18 en 23), waarvan 18 zelfs Barca is. Nu nog tegen de nummer 1, 35 en 21.

Union al gespeeld tegen de nr. 4, 11, 12, 14 en 15. Nu nog tegen de nummer 21, 3 en 10.

Dat zijn zware lotingen (nog iets zwaarder voor Union maar die zaten in pot 4 vgl met pot 2 voor Club).

Bij Club idem, alles in de top-23 voorlopig (nr. 3, 8, 10, 18 en 23), waarvan 18 zelfs Barca is. Nu nog tegen de nummer 1, 35 en 21.

Union al gespeeld tegen de nr. 4, 11, 12, 14 en 15. Nu nog tegen de nummer 21, 3 en 10.

Dat zijn zware lotingen (nog iets zwaarder voor Union maar die zaten in pot 4 vgl met pot 2 voor Club).
Pot maakt toch niet veel meer uit nu je er 2 uit elke pot loot?
Vorig seizoen werd er ook al gezegd dat Brugge een zware loting had, maar als je de ploegen ziet die meedoen, is een simpele loting onmogelijk.

Pot maakt toch niet veel meer uit nu je er 2 uit elke pot loot?
Vorig seizoen werd er ook al gezegd dat Brugge een zware loting had, maar als je de ploegen ziet die meedoen, is een simpele loting onmogelijk.
Goh ik ga niet alle ploegen hun schema in de CL overlopen. Maar als ik er gewoon een andere pak van pot 2 waar Brugge in zat, en lukraak Atalanta neem, dan vind ik dat toch een makkelijker schema. Je hebt de 2 Belgische ploegen, maar vooral ook Athletic Club, Frankfurt, Marseille, Praag, en amper 2 quasi onmogelijke opdrachten.
Brugge heeft met Bayern, Barca en Arsenal 3 quasi onmogelijke opdrachten.

Union zit natuurlijk 2 potten lager, en performt eigenlijk hoger dan verwacht met uitzeges in PSV en Gala. Maar in hun schema kwamen uit pot 4 dan wel Newcastle en Galatasaray. Toch wel de 2e grootste (rijkste) ploegen van pot 4.
Maar een Pafos uit pot4 heeft bvb: Olympiakos, Almaty, Villareal, Slavia Praag, Monaco. Een makkelijker schema dan Brugge zelfs.

En Atalanta en Pafos zijn echt de eerste 2 ploegen die ik hun schema bekijk. Misschien zijn er nog andere die nog beter af zijn.

Programma Atalanta:

Laatst bewerkt:
Goh ik ga niet alle ploegen hun schema in de CL overlopen. Maar als ik er gewoon een andere pak van pot 2 waar Brugge in zat, en lukraak Atalanta neem, dan vind ik dat toch een makkelijker schema. Je hebt de 2 Belgische ploegen, maar vooral ook Athletic Club, Frankfurt, Marseille, Praag, en amper 2 quasi onmogelijke opdrachten.
Brugge heeft met Bayern, Barca en Arsenal 3 quasi onmogelijke opdrachten.

Union zit natuurlijk 2 potten lager, en performt eigenlijk hoger dan verwacht met uitzeges in PSV en Gala. Maar in hun schema kwamen uit pot 4 dan wel Newcastle en Galatasaray. Toch wel de 2e grootste (rijkste) ploegen van pot 4.
Maar een Pafos uit pot4 heeft bvb: Olympiakos, Almaty, Villareal, Slavia Praag, Monaco. Een makkelijker schema dan Brugge zelfs.

En Atalanta en Pafos zijn echt de eerste 2 ploegen die ik hun schema bekijk. Misschien zijn er nog andere die nog beter af zijn.

Programma Atalanta:

Die potten maken toch eigenlijk totaal niet meer uit tegenwoordig?
Er is toch geen enkel voordeel van in pakweg pot 1 te zitten tov pot 4, of zie ik dat zo verkeerd?

Terug
Bovenaan