Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hun speler zegt dat hij zoiets niet gezegd heeft, wat moet Benfica dan doen?Vinicius mag dan wel een grote etter zijn. Racisme is logischerwijs niet het antwoord. Je kan ook op andere manieren reageren. Genoeg andere mogelijkheden zonder enorm laag te vallen en voor het simpele racisme te gaan. De Engelse fans maken doorgaans liedjes, zie bv. de City-fans na de gemiste Ballon d'Or van Vini vorig jaar.
Beetje jammer ook de houding van Benfica en Mourinho achteraf.
Neutraal blijven en niet Vinicius als schuldige aanwijzen.Als hun speler zegt dat hij zoiets niet gezegd heeft, wat moet Benfica dan doen?
Als je in hun ogen valselijk beschuldigd wordt dan snap ik hun reactie welNeutraal blijven en niet Vinicius als schuldige aanwijzen.
Zelfs Mbappe zou het gehoord hebben.
Als de ref dit niet ziet dan moet de VAR hier toch altijd rood geven. Las ook (niet zelf gezien) dat Vinicius geen 2de geel kreeg op het einde, iets van aan?
Je kan het ook omgekeerd bekijken. Misschien dat 99% van de spelers die in aanmerking komt met racisme, het negeren en er openlijk niets van zeggen. Terwijl - als het gebeurd zou zijn - Vini hier wél iets van zegt om het probleem aan te kaarten?Toch vreemd dat het bijna altijd met Vinicius is dat er zulke problemen zijn. Het kan toch niet zijn dat dat bij andere gekleurde spelers anders is.
Voor mij heeft het een heel hoog 'the boy who cried wolf' gehalte. Ik kan me niet aan de indruk ontdoen dat hij voor het minste 'racisme' inroept
Toch vreemd dat het bijna altijd met Vinicius is dat er zulke problemen zijn. Het kan toch niet zijn dat dat bij andere gekleurde spelers anders is.
Voor mij heeft het een heel hoog 'the boy who cried wolf' gehalte. Ik kan me niet aan de indruk ontdoen dat hij voor het minste 'racisme' inroept
Ik ben er zeker van dat het bestaat. Kijk maar naar Vanzeir daar in New York (al geloof ik niet dat hij het racistisch bedoelde).Je kan het ook omgekeerd bekijken. Misschien dat 99% van de spelers die in aanmerking komt met racisme, het negeren en er openlijk niets van zeggen. Terwijl - als het gebeurd zou zijn - Vini hier wél iets van zegt om het probleem aan te kaarten?
Omdat er amper iets van naar boven komt, wilt nog niet zeggen dat het niet bestaat.