Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoorde daarstraks iemand op Play Sports zeggen dat hij in bloedvorm zou zijnBenieuwd wanneer Palmer terug op niveau gaat zijn... anders was dit gewoon goal... nee nu counter en dankzij de 3de musketeer (na Tosin en badiashile) 2-1...

Absolute voorbeeldclub op alle mogelijke vlakken, echt waanzinnig. Nog indrukwekkender dan pakweg Union.Zie dat Bodo gaan.
Echt?Ik hoorde daarstraks iemand op Play Sports zeggen dat hij in bloedvorm zou zijn![]()

die kijkt niet veel chelsea dan...Ja, samen met Joao Pedro, dat ze elkaar blindelings vinden de laatste tijd.Echt?die kijkt niet veel chelsea dan...

Ik vond City echt belachelijk slecht. Pep moet daar zo snel mogelijk weg.City verdiende hier wel om minstens 1 goal te maken. In het eerste kwart haalde Doku daar al 2x de achterlijn om dan perfect de bal voor te trekken maar niemand die zijn voet er kon/wil tegen zetten.
Real is toch weer die ongelooflijke counterploeg geworden die aan nog geen halve kans genoeg heeft om te scoren