UEFA Champions League 2025-2026

Alles onder controle bij de 2-2, match sleepte zich naar het einde.
Ne kemel van Jorgensen en dan falen van de verdediging en James En sta 5-2 :unsure:

Laatst bewerkt:
City verdiende hier wel om minstens 1 goal te maken. In het eerste kwart haalde Doku daar al 2x de achterlijn om dan perfect de bal voor te trekken maar niemand die zijn voet er kon/wil tegen zetten.
Real is toch weer die ongelooflijke counterploeg geworden die aan nog geen halve kans genoeg heeft om te scoren

Bodo toch wel een van de strafste verhalen in de recente voetbalgeschiedenis aan het schrijven. Zelfs in FM is wat zij doen een challenge voor gevorderden.

City verdiende hier wel om minstens 1 goal te maken. In het eerste kwart haalde Doku daar al 2x de achterlijn om dan perfect de bal voor te trekken maar niemand die zijn voet er kon/wil tegen zetten.
Real is toch weer die ongelooflijke counterploeg geworden die aan nog geen halve kans genoeg heeft om te scoren
Ik vond City echt belachelijk slecht. Pep moet daar zo snel mogelijk weg.
Of verwacht ik meer van die club? Ik zag gisteren zoveel onnozele beginnersfouten dat ik er maagzuur van kreeg. Te korte passes, passes op de verkeerde voet, belachelijk positiespel, onnozele brainfarts in de veldbezetting. Neen, City mag er van mij volgende week nog eens met een droge 0-3 uitgeknikkerd worden.
Pas op, Real is ook niet om aan te zien, maar die spelen tenminste nog wat verticaal.

Terug
Bovenaan