Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het is vooral onnozel dat daar bijna nooit geel voor wordt gegeven.Is inderdaad debiel van hem. Maar hij heeft de bal wat, 2 seconden vast? Gebeurt zo vaak in een wedstrijd. Meestal wordt daar niets voor gegeven. Een 2de geel is er zwaar over.

Njah laat ons eerlijk zijn, die zit daar ook alleen maar omdat er geen deftige trainer vrij is momenteel en omdat hij de vedetten hun zin laat doen.. niet omdat het een topper isWat een vreemde wissels van Arbeloa
Is inderdaad debiel van hem. Maar hij heeft de bal wat, 2 seconden vast? Gebeurt zo vaak in een wedstrijd. Meestal wordt daar niets voor gegeven. Een 2de geel is er zwaar over.
Nu doortrekken naar alle fases en vanaf minuut 1. 1 van de grootste frustraties, en des te meer als je aanwezig bent in het stadion.Geen fan van beiden maar die tweede was terecht. Mag eens gedaan zijn met al dat spelbederf.

Hoop alleszins op een goeie wedstrijd en dat het niet al klaar is na een halfuur.![]()
Ik had echt liever 2x droog 3-0 verloren dan op deze manier uitgeschakeld te worden waar er blijkbaar veel meer mogelijk was dan op voorhand gedacht. Zonde.

Snap echt niet dat mensen vinden dat een 2e geel voor overduidelijk spelbederf niet gegeven mag worden in een topmatch.Dom van Camavinga maar kom nu, die 2e gele wordt op zo een moment nooit gegeven.
Ref was gewoon vergeten dat ie al geel had. Ref was sowieso erg matig.
Ik had wel zin in verlengingen (leuke match om volgen).
Vond Bayern wel iets beter maar toch opvallend hoeveel kansen Real weer kreeg. Tegen PSG zal het toch beter moeten denk ik.