UEFA Champions League 2025-2026

Is inderdaad debiel van hem. Maar hij heeft de bal wat, 2 seconden vast? Gebeurt zo vaak in een wedstrijd. Meestal wordt daar niets voor gegeven. Een 2de geel is er zwaar over.
Ja, het is vooral onnozel dat daar bijna nooit geel voor wordt gegeven.

Maar goed, denk nu niet dat real te klagen heeft over de refs. 😁

Is inderdaad debiel van hem. Maar hij heeft de bal wat, 2 seconden vast? Gebeurt zo vaak in een wedstrijd. Meestal wordt daar niets voor gegeven. Een 2de geel is er zwaar over.

Pakt die bal nog 6-7x mee met de voet en raapt hem dan nog op om n seconde of 2 vast te houden

Is toch gewoon dom.

En volgens de regels is geel terecht, maar die 1e mag van mij ook gewoon rood zijn

Het feit dat je na 175 minuten nog gelijk stond tegen Bayern vond ik al een overwinning op zich gezien het verschil tussen beide ploegen.

Jammer dat er dan zo'n oliedomme actie moet volgen om je ploeg in de steek te laten. En over Vinicius ga ik gewoon zwijgen. Had al lang boeken toe kunnen zijn.

Ik had echt liever 2x droog 3-0 verloren dan op deze manier uitgeschakeld te worden waar er blijkbaar veel meer mogelijk was dan op voorhand gedacht. Zonde.

Bayern - PSG, dat wordt smullen…

Atletico - Arsenal daarentegen heeft de mogelijkheid de saaiste matchen aller tijden te zijn 😅

Dom van Camavinga maar kom nu, die 2e gele wordt op zo een moment nooit gegeven.

Ref was gewoon vergeten dat ie al geel had. Ref was sowieso erg matig.

Ik had wel zin in verlengingen (leuke match om volgen).

Vond Bayern wel iets beter maar toch opvallend hoeveel kansen Real weer kreeg. Tegen PSG zal het toch beter moeten denk ik.

xG van Real was ook hoger vandaag dus zoveel beter was Bayern niet.

Dom van Camavinga maar kom nu, die 2e gele wordt op zo een moment nooit gegeven.

Ref was gewoon vergeten dat ie al geel had. Ref was sowieso erg matig.

Ik had wel zin in verlengingen (leuke match om volgen).

Vond Bayern wel iets beter maar toch opvallend hoeveel kansen Real weer kreeg. Tegen PSG zal het toch beter moeten denk ik.
Snap echt niet dat mensen vinden dat een 2e geel voor overduidelijk spelbederf niet gegeven mag worden in een topmatch.

Waar slaat dat zelfs op.

Terug
Bovenaan