Philharmoniker
Active member
Waard gij geen bvb fan?Wanneer dan? Toen Inter ze kapot speelde in 2010?![]()

Bayern 5 overwinningen
Inter 4
Gelijkspel 2
Gij nostalgie merchant!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waard gij geen bvb fan?Wanneer dan? Toen Inter ze kapot speelde in 2010?![]()

4 keer UCL gaan kijken, maar fan? neen hoor.Waard gij geen bvb fan?
Bayern 5 overwinningen
Inter 4
Gelijkspel 2
Gij nostalgie merchant!
IdemIk schat de kansen van Arsenal eigenlijk nog best hoog in
Ruikt naar cynisme/sarcasme Ariel Jacobs niveau4 keer UCL gaan kijken, maar fan? neen hoor.

Neen. Gewoon 'dichtbij' om een topmatch in de UCL te zien.Ruikt naar cynisme/sarcasme Ariel Jacobs niveau![]()
De afspraken die ze begin het seizoen opstellen liggen toch altijd na 2 maand in de vuilbak?Nochtans is dat toch allesbehalve moeilijk om uit te voeren lijkt mij?
Kondig gewoon in het begin van het seizoen aan dat zulke feiten effectief veel strenger gaan bestraf worden en trek gewoon voor alles wat met spelbederf te maken heeft direct geel en hou dat consistent aan. Vallen er zo in de eerste paar wedstrijden meerdere rode kaarten? Jammer, maar in mijn ogen de enige manier om dat fel tegen te gaan.
En kwestie klagen/zeuren bij de ref = Enkel en alleen de kapitein van de ploeg die verhaal mag komen halen (op een respectvolle manier uiteraard).
1-3 tegen BenficaScheidsrechters tellen wel degelijk nog hoor, op Jan Breydel geen enkele gezien die het niet doet want let er echt bewust op.De afspraken die ze begin het seizoen opstellen liggen toch altijd na 2 maand in de vuilbak?
8 sec regel bij doelmannen. In begin van seizoen waren alle scheidsrechters aan het tellen. Nu kan je de scheidsrechters die het nog doen op 1 hand tellen.
Op het WK wordt dit nu een 5 sec regel.
Bij vervanging moet je aan de dichtstbijzijnde zijlijn of achterlijn het veld verlaten. Die toepassing is ook al heel beperkt geworden.
Wordt een 10sec regel op het WK.
Argus VDD is wel alweer een topper. Elke match van NXT die ik al zag is hij goed, hopelijk kunnen ze die houden om uiteindelijk naar de eerste ploeg te gaan.Real Madrid kan wel een stukje voetballen. Onze jonkies moeten het voorlopig toch vooral ondergaan
Was dat niet de U17?Is dat eigenlijk dezelfde lichting van Real waar Anderlecht op de Future Cup twee keer van heeft gewonnen?

Ja en de ref ging er wel lekker in mee vond ik.Die van Real zijn toch vallende vlindertjes elke keer, amai
Zonde.