Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het is schandalig dat die niet kunnen degraderen. Andere clubs gaan failliet als ze degraderen. En de jonkies van de grote clubs kunnen beter worden zonder risico. Vind dat wel perversGezien het parcours van Club NXT zie je wel dat het aantreden in 1B van onschatbare waarde is voor die jongens.
Ze kunnen wel degraderen, maar er moet een andere u23 ploeg daarvoor op een promotieplaats staan in de klasse eronder.Maar het is schandalig dat die niet kunnen degraderen. Andere clubs gaan failliet als ze degraderen. En de jonkies van de grote clubs kunnen beter worden zonder risico. Vind dat wel pervers
Je kan en mag nooit de regels aanpassen gedurende het seizoen. Je wist op voorhand wat de risico's waren maar dat neemt niet weg dat dit een belachelijke regels isZe kunnen wel degraderen, maar er moet een andere u23 ploeg daarvoor op een promotieplaats staan in de klasse eronder.
Ik ben nu ook geen superfan van die regeling maar de regels aanpassen op het einde van het seizoen is toch ook de schaamte voorbij
De Youth League is toch voor de U19 en niet voor de U23 die in tweede klasse speelt? Mogelijks zit er wat overlap tussen de U19 en U23 van Club NXT, maar dit is toch niet dezelfde ploeg?Gezien het parcours van Club NXT zie je wel dat het aantreden in 1B van onschatbare waarde is voor die jongens.
Idd platte competities, wat een horror, we zien dat overal in Europa hoe slecht dit is en hoe weinig spanning er is. De horror
Ze treden in ieder geval toch aan onder de noemer Club NXT in zowel de CPL and de Youth League, en een aantal van de grotere, jongere talenten spelen toch ook mee met Club NXT in de CPL (zoals bv een Nai Koren, Bissiwu en Van Den Driessche)?De Youth League is toch voor de U19 en niet voor de U23 die in tweede klasse speelt? Mogelijks zit er wat overlap tussen de U19 en U23 van Club NXT, maar dit is toch niet dezelfde ploeg?
Er is idd veel overlap omdat Club Nxt met veel jonge spelers speelt in de 1B. Die hebben hierdoor grote stappen kunnen zetten die veel leeftijdsgenoten niet kunnen in een normale jongerencompetitieZe treden in ieder geval toch aan onder de noemer Club NXT in zowel de CPL and de Youth League, en een aantal van de grotere, jongere talenten spelen toch ook mee met Club NXT in de CPL (zoals bv een Nai Koren, Bissiwu en Van Den Driessche)?
Iemand die Club NXT van dichterbij volgt zal hier wel beter op kunnen antwoorden, maar als ik de selectie van Club NXT bekijk op Transfermarkt is een groot deel qua leeftijd speelgerechtigd voor de Youth League en is er wel degelijk een grote overlap.
Absoluut niet ironisch, doe die halvering weg bij ons en het is ook al beslist. Ik wou gewoon maar meegeven dat je geen PO nodig hebt om een mooie competitie te hebben of een spannende competitie.Ik neem aan dat het ironisch bedoeld is.
Geen (echt nul he) spanning in Duitsland.
Geen spanning in Italië.
Geen spanning in Nederland.
Geen spanning in Spanje.
Ja, in Engeland een duel en in Frankrijk ook. Hosanna zeg! Daar heb je mij.
Bij ons zal 't weer tot minstens de voorlaatste dag duren, op alle vlakken.
Aan mensen die wiskundige statistieken gaan betwisten ga ik verder geen woorden meer vuilmaken. Er zijn argumenten tegen de playoffs maar spanning is zowat het slechtste argument dat je kan bedenken.
Paar jaar terug zelfs laatste minuut van de competitieBij ons zal 't weer tot minstens de voorlaatste dag duren, op alle vlakken.
Er is echt wel veel overlap dit jaar, Guilian Preud'homme (zoon van en voorzitter van Nxt) heeft het zelfs al aangehaald dat ze daar keihard hebben op ingezet omdat ze quasi niet konden degraderen.De Youth League is toch voor de U19 en niet voor de U23 die in tweede klasse speelt? Mogelijks zit er wat overlap tussen de U19 en U23 van Club NXT, maar dit is toch niet dezelfde ploeg?
Dat de B-ploegen mogen aantreden in de gewone competities vind ik goed, dat ze niet kunnen degraderen en gewoon in tweede klasse mogen blijven spelen, vind ik absurd.