UEFA Champions League 2025-2026

Niks meer op Telenet, vtm of Proximus en ook niet op dazn. Zal fikse tegenvaller zijn voor dazn die alles op alles zette om dat binnen te halen.

Bekijk bijlage 49875
Volgens Sporza zou het niet Disney+ zijn. Onbekend welke speler dan wel. Ik gok op Amazon Prime.

Volgens Sporza zou het niet Disney+ zijn. Onbekend welke speler dan wel. Ik gok op Amazon Prime.
Mijn geld zit eerder op Apple TV. Hebben al laten weten dat ze willen uitbreiden op sport en in Europa is het voor hen denk ik niet zo gemakkelijk om voet aan wal te steken... Met de CL in hun zak zou dat al gemakkelijker lukken.

Prime aan 3 EUR per maand zal het wel niet worden lijkt me :)

Paramount heeft toch die omkadering met Henry, Carragher, Richards. Die gaan toch al elke week "viraal" dus zouden die ook verder kunnen pushen?

Niks meer op Telenet, vtm of Proximus en ook niet op dazn. Zal fikse tegenvaller zijn voor dazn die alles op alles zette om dat binnen te halen.

Bekijk bijlage 49875
Ook die streamingdienst gaat stout overkomen voor de mensen die het op hun tv willen zien zonder app. Blijkbaar moeten alle matchen van Belgische clubs en de Europese (halve) finales ook op gewone tv zichtbaar zijn volgens dezelfde regel waar nu discussie over is met de bekerfinale. Ik wil het nog allemaal zien gebeuren.

Grappig dat jullie zeggen 'niet meer kijken dan'. Champions League zit nu toch ook betalend bij Play en Proximus. Of je nu aan 1 van die 2 betaalt of aan andere streaming partner maakt toch geen fluit uit.

Grappig dat jullie zeggen 'niet meer kijken dan'. Champions League zit nu toch ook betalend bij Play en Proximus. Of je nu aan 1 van die 2 betaalt of aan andere streaming partner maakt toch geen fluit uit.
Elke speeldag zijn er toch 2 gratis wedstrijden op VTM? Ik betaal voor geen enkele sport op tv en kan toch wekelijks wedstrijden kijken op VTM als er een speeldag Champions League is

Mijn geld zit eerder op Apple TV. Hebben al laten weten dat ze willen uitbreiden op sport en in Europa is het voor hen denk ik niet zo gemakkelijk om voet aan wal te steken... Met de CL in hun zak zou dat al gemakkelijker lukken.

Prime aan 3 EUR per maand zal het wel niet worden lijkt me :)
In Amerika zeggen ze dat Paramount de rechten heeft binnen gehaald

Zou dan via Streamz worden allicht... Zie ik nog gebeuren, jammer wel, heb ik niet :oink:
Ja dat zou zomaar kunnen, al werken die nu momenteel met zowel Streams als Amazon Prime in België. Kan natuurlijk dan zijn dat ze ook gewoon zelf een app gaan lanceren hier. Streamz heb ik ook niet. Ik vind dat veel te duur voor de content dat er op komt. Na een paar weken wachten zie je die content toch op de gewone Play of VTM app. Daar wacht ik gewoon mee.

Boys, niet getreurd, straks PSG-Bayern, presentatie door Aster, analisten zijn Degryse en Boeckx, commentaar door Floris Geerts. Wordt genieten.
Degryse en Boeckx dus alles wat Bayern gaat doen zal fantastisch zijn en PSG zal niks goed kunnen doen

Terug
Bovenaan