Nu pas de beelden gezien van Atletico - Arsenal ...
Ik snap er echt niets meer van eigenlijk, die penalty's, ... er worden er 3 gefloten en deze die ik meest penalty vond (eigen mening, niet volgens de regels) wordt dan teruggedraaid
Eerste, die duwfout kan je fluiten, maar vind ik toch vrij licht uiteindelijk, maar mss niet terugdraaibaar sure.
Tweede, die handsbal, dit vind ik, in tegenstelling tot dinsdag, totaal geen penalty, ie kijkt zelfs al niet meer naar de bal, doet ook geen "bewuste" beweging, wat dinsdag echt wel was nl. lostrekken van de arm van achter zijn rug, is echt een veel bewustere actie gewoon.
Derde, raakt nul bal, en gaat op zijn voet staan, zuiver contact, dat is toch altijd penalty? Je kan dat ook licht vinden misschien, maar zoiets kan ik echt wel snappen, dat is gewoon te laat zijn, op het middenveld wordt dat ook altijd gefloten zo'n fouten.
Neen, dit gaat echt volledig de verkeerde kant uit volgens mij, matchen worden gewoon beslist op goedkope penalty's, alsmaar meer zal er ook gewoon "random" getrapt worden in de hoop dat iemand zijn arm te raken, bah, dit moeten we echt niet willen