UEFA Conference League 2025-2026

Anderlecht heeft, volgens Transfermarkt, 4 spelers meer in de kern.

Ook even gekeken naar de laatste wedstrijden van elk. De 11 op het veld, 1 miljoen in het voordeel van AEK. Met de bank er bij zit Anderlecht bijna 30 miljoen boven AEK. Bij AEK zaten er 3 spelers meer op de bank tegen Limassol dan er bij Anderlecht op de bank zaten tegen Dender. Martial zat weliswaar niet in de selectie.

Enfin, ik weet dat die waardes allemaal maar weinig zeggen. Tiraspol is inderdaad een heel goed voorbeeld. Maar om te gaan lullen dat een ploeg met nauwelijks de helft van de totale spelerswaarde verslaan een stunt zou zijn ... met zo'n ingesteldheid moet je er niet eens aan beginnen.
Dat laatste probeer ik net te zeggen. Met een gelijkspel tevreden zijn… zoiets zeggen op je persconferentie. Onmiddellijk ontslag geven is nodig eigenlijk. Maar ze gaan het weer door hebben als het seizoen voorbij is, om dan vervolgens wederom een miscast te presenteren. En zo blijft de cirkel rond

Zouden er nog veel andere trainers zijn die willen gaan om onder dat bestuur te moeten werken?
Eventueel een trainer die niks meer te verliezen heeft en zelf op een doodspoor zit?

Dat Hasi inderdaad durft te zeggen bij nota bene een thuiswedstrijd een gelijkspel voldoende is... Wtf? Ik ben een supporter van alle Belgische ploegen in Europa en nog meer een boontje voor Anderlecht maar ik schat de kansen ook amper 10-20% in om door te stoten. Anderlecht zal geluk nodig hebben en hopelijk een Dolberg die er terug zin in heeft met een hele sterke Coosemans. Ik heb sinds hele lange tijd nog eens gegokt... Ik laat in het midden op wie haha.

Dat laatste probeer ik net te zeggen. Met een gelijkspel tevreden zijn… zoiets zeggen op je persconferentie. Onmiddellijk ontslag geven is nodig eigenlijk. Maar ze gaan het weer door hebben als het seizoen voorbij is, om dan vervolgens wederom een miscast te presenteren. En zo blijft de cirkel rond
Ik had het even in een ander topic gezet en die verklaringen worden gewoon kritiekloos in de pers overgenomen alsof dat de evidentie zelve is.
Komaan hé, eerst met de billen bloot in de EL, nu in de laatste voorronde voor de CoL. RSCA is het aan haar stand verplicht om elk seizoen een Europese groepsronde te halen en elke keer dat zoiets niet gebeurt is een drama.
Het zou logisch zijn moest bijvoorbeeld Rik Demil dat zeggen als ze met Charleroi AEK zouden loten in de laatste voorronde, en dan nog.

Ik had het even in een ander topic gezet en die verklaringen worden gewoon kritiekloos in de pers overgenomen alsof dat de evidentie zelve is.
Komaan hé, eerst met de billen bloot in de EL, nu in de laatste voorronde voor de CoL. RSCA is het aan haar stand verplicht om elk seizoen een Europese groepsronde te halen en elke keer dat zoiets niet gebeurt is een drama.
Het zou logisch zijn moest bijvoorbeeld Rik Demil dat zeggen als ze met Charleroi AEK zouden loten in de laatste voorronde, en dan nog.
Klopt. Een drama zal het ook worden. Niet voor niets dat ze elk Belgische team in de voorronde uitzenden op tv en Anderlecht niet :lol:

Klopt. Een drama zal het ook worden. Niet voor niets dat ze elk Belgische team in de voorronde uitzenden op tv en Anderlecht niet :laugh:
Of men denkt meer te verdienen in Mauve TV abonnementjes?

Want zelfs een slecht Anderlecht wordt bekeken. Denk dat er veel mensen ook wel een eventuele afgang willen zien. :biglaugh:

Of men denkt meer te verdienen in Mauve TV abonnementjes?

Want zelfs een slecht Anderlecht wordt bekeken. Denk dat er veel mensen ook wel een eventuele afgang willen zien. :biglaugh:
Ik hoor veel geklaag van die mauve tv. Ik ken mensen die het hebben en van de 4 matchen een halve hebben gezien wegens problemen met te streamen. Fijn zo.

Voort is het ook een schande dat mensen al tussen de 500 en 800 euro moeten betalen voor een abonnement en daar dan nog eens moeten bijleggen voor deze matchen te zien. Ik hoor er veel over klagen. Ik neem het alvast niet.

Supporters van andere ploegen gaan dit ook niet nemen, zelfs niet om ze uit te lachen.

Ik kijk wel naar Genk straks op tv. Toch 1 ploeg dat in de groepsfase gaat zitten

Ik hoor veel geklaag van die mauve tv. Ik ken mensen die het hebben en van de 4 matchen een halve hebben gezien wegens problemen met te streamen. Fijn zo.

Voort is het ook een schande dat mensen al tussen de 500 en 800 euro moeten betalen voor een abonnement en daar dan nog eens moeten bijleggen voor deze matchen te zien. Ik hoor er veel over klagen. Ik neem het alvast niet.

Supporters van andere ploegen gaan dit ook niet nemen, zelfs niet om ze uit te lachen.

Ik kijk wel naar Genk straks op tv. Toch 1 ploeg dat in de groepsfase gaat zitten
Uiteraard gaan mensen van andere ploegen dat nooit nemen.

Wou maar zeggen dat als Play 4 dat uitzend, daar nog altijd heel veel mensen naar gaan kijken.

Heb het zelf 2 jaar gehad , maar dit jaar niet meer vernieuwd. Zelf weinig klachten over gehad, maar heb ook alle miserie gelezen bij die Europese matchen, omdat ze de vele kijkers blijkbaar niet aankunnen.

Klopt
Uiteraard gaan mensen van andere ploegen dat nooit nemen.

Wou maar zeggen dat als Play 4 dat uitzend, daar nog altijd heel veel mensen naar gaan kijken.

Heb het zelf 2 jaar gehad , maar dit jaar niet meer vernieuwd. Zelf weinig klachten over gehad, maar heb ook alle miserie gelezen bij die Europese matchen, omdat ze de vele kijkers blijkbaar niet aankunnen.
Klopt. Is ook al een paar jaar zo. 2 jaar geleden zonden ze het zelf uit via YouTube wegens de technische issue. Eerst zien dat dat allemaal op punt staat, vooraleer dit te lanceren zou ik zeggen. Na 3 jaar staat het nog niet op punt.

Hasi gebruikt gewoon de loser techniek. Als ze doorgaan bestempeld hij zichzelf als de grote man die het gedaan heeft, als ze verliezen is het van 'tjah, ik had het gezegd he, niets aan te doen'. Zielig als trainer van Anderlecht. Dit AEK stelt echt niet veel voor.

Hasi gebruikt gewoon de loser techniek. Als ze doorgaan bestempeld hij zichzelf als de grote man die het gedaan heeft, als ze verliezen is het van 'tjah, ik had het gezegd he, niets aan te doen'. Zielig als trainer van Anderlecht. Dit AEK stelt echt niet veel voor.
Komt ook super slecht over bij de spelers volgens mij... Leuke motivatie om uw coach te horen zeggen dat ze al blij mogen zijn met een punt thuis en zich hoogstwaarschijnlijk niét gaan kwalificeren :crazy: Waar is dat Anderlecht-DNA gebleven zeg?

En bij Sporza laten ze nu Deschacht opdraven om zijn ideale 11 te geven.
Bertaccini rechtsbuiten, Hazard overal en ziet liever Kana dan Simic (maar vergeet compleet dat die laatste out is).

En bij Sporza laten ze nu Deschacht opdraven om zijn ideale 11 te geven.
Bertaccini rechtsbuiten, Hazard overal en ziet liever Kana dan Simic (maar vergeet compleet dat die laatste out is).
Zo zie je maar dat spelers met een ongekend tactisch inzicht, niet per definitie ook goede analisten hoeven te zijn :unsure: .

Terug
Bovenaan