UEFA Europa League 2025-2026

Man man man wat een drama alweer.
Echt in-triest wat er van deze ooit zo mooie club is geworden
Mocht ik supporter zijn het is om van te bleiten
😟

Wel mooie geste van anderlecht om alle meegereisde fans 16 euro te geven. Dat is daar toch ook bijna drie pinten waard.

Ze zijn altijd blijven dromen van de CL he 😁

Financieel hadden ze toch ok meer verwacht denk ik dan.
Financieel kan je alleen zaken doen in de Champions league. Dat zal het probleem niet zijn. Maar wederom het gezichtsverlies nu is gigantisch. Dit nodigt alvast niet meteen uit om de eerste weken overstag te gaan en een abo te nemen bij DAZN.

Financieel kan je alleen zaken doen in de Champions league. Dat zal het probleem niet zijn. Maar wederom het gezichtsverlies nu is gigantisch. Dit nodigt alvast niet meteen uit om de eerste weken overstag te gaan en een abo te nemen bij DAZN.
en was Westerlo dan zo zwak of Hacken toch wel sterker dan verwacht?

op zich nog geen drama natuurlijk, nu kan je misschien héél ver geraken in Conference League?

Westerlo heeft toch gewoon opendeurdag gehouden, overdreven willen uitvoetballen maar niet kunnen. Anderlecht komt in die match gewoon 2 keer op voorsprong door balverlies in hun eigen verdediging

en was Westerlo dan zo zwak of Hacken toch wel sterker dan verwacht?

op zich nog geen drama natuurlijk, nu kan je misschien héél ver geraken in Conference League?

Is dat echt realistisch wanneer je nog niet eens tegen de nr 9 uit Zweden kan winnen over 2 wedstrijden?

Is dat echt realistisch wanneer je nog niet eens tegen de nr 9 uit Zweden kan winnen over 2 wedstrijden?
euh ja, die Zweden zitten midden de competitie en zijn gerodeerd, Anderlecht heeft 1 competitie matchen achter de kiezen. Grote kans dat Anderlecht midden oktober gewoon wint.

Is nog maar de start van het seizoen, ik vermoed dat rsca nog wel versterkingen gaat halen in de verdediging, is ook duidelijk dat de ploeg fysiek nog niet 100% top is, dus ja, als je kijkt naar de prestaties van de Belgische teams de laatste jaren in de ECL en wat voor tegenstanders je daar hebt dan lijkt me dat wel realistisch.

Voor mij is grote vraag wel: blijft Dolberg of niet, iemand die overkomt van Sint-Truiden dat is toch nooit een zekerheid op slagen en zo'n Vazquez was gewoon een miskoop lijkt me.

euh ja, die Zweden zitten midden de competitie en zijn gerodeerd, Anderlecht heeft 1 competitie matchen achter de kiezen. Grote kans dat Anderlecht midden oktober gewoon wint.

Ja, dat wedstrijdritme speelt een beetje een rol, maar dan nog zou je het nr 9 van de 18de competitie in Europa over 2 wedstrijden moeten kunnen verslaan. Dat niet kunnen voorspelt voor mij toch echt weinig goeds.

Is nog maar de start van het seizoen, ik vermoed dat rsca nog wel versterkingen gaat halen in de verdediging, is ook duidelijk dat de ploeg fysiek nog niet 100% top is, dus ja, als je kijkt naar de prestaties van de Belgische teams de laatste jaren in de ECL en wat voor tegenstanders je daar hebt dan lijkt me dat wel realistisch.

Voor mij is grote vraag wel: blijft Dolberg of niet, iemand die overkomt van Sint-Truiden dat is toch nooit een zekerheid op slagen en zo'n Vazquez was gewoon een miskoop lijkt me.

Start van het seizoen ok, maar we zijn ondertussen ook al begonnen aan onze competitie en als club weet je dat je die Europese voorrondes moet spelen, dan moet je ook gewoon zorgen dat je er staat. Ze kunnen nu nog wel spelers halen, maar zoals je zegt, die moeten ook nog slagen en mogelijks gaan er tegen het einde van de transferpriode nog (belangrijke) spelers weg.

En dan nog moet je er, met die nieuwe spelers, begin oktober ook sowieso staan. Als, en dat is een dikke als, ze nu voorbij Tiraspol geraken én nadien nog de playoff ronde.

Nee, louter stellen dat ze nu wel kunnen knallen in de Conference League, ik vind het heel erg voorbarig.

Terug
Bovenaan