Tiraspol is het. En maakt allemaal niet uit. Als Anderlecht speelt zoals vandaag, hebben ze het tegen iedereen lastigDat wordt een triest Europees parcours dit seizoen, want in de Conference League tegen een Utrecht zullen we ook niet doorstoten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tiraspol is het. En maakt allemaal niet uit. Als Anderlecht speelt zoals vandaag, hebben ze het tegen iedereen lastigDat wordt een triest Europees parcours dit seizoen, want in de Conference League tegen een Utrecht zullen we ook niet doorstoten.
Zelfs niet met de häcken over de sloot zeg, man man!
Heeft er al iemand vermeld dat de play-offs ons Europees niveau naar boven tillen?

Zo lang ge maar niet als deze kerel eindigt.Fuck dees, minstens 10 duvels heb ik nodig om deze kutprestatie door te spoelen...nog 2 te gaan
Ze zijn altijd blijven dromen van de CL heIn CL kan rsca mss meer pnt pakken.

Met de kapitaalsverhoging zijn zo'n inspanningen terug mogelijk!Wel mooie geste van anderlecht om alle meegereisde fans 16 euro te geven. Dat is daar toch ook bijna drie pinten waard.
Financieel kan je alleen zaken doen in de Champions league. Dat zal het probleem niet zijn. Maar wederom het gezichtsverlies nu is gigantisch. Dit nodigt alvast niet meteen uit om de eerste weken overstag te gaan en een abo te nemen bij DAZN.Ze zijn altijd blijven dromen van de CL he
Financieel hadden ze toch ok meer verwacht denk ik dan.
en was Westerlo dan zo zwak of Hacken toch wel sterker dan verwacht?Financieel kan je alleen zaken doen in de Champions league. Dat zal het probleem niet zijn. Maar wederom het gezichtsverlies nu is gigantisch. Dit nodigt alvast niet meteen uit om de eerste weken overstag te gaan en een abo te nemen bij DAZN.
en was Westerlo dan zo zwak of Hacken toch wel sterker dan verwacht?
op zich nog geen drama natuurlijk, nu kan je misschien héél ver geraken in Conference League?
euh ja, die Zweden zitten midden de competitie en zijn gerodeerd, Anderlecht heeft 1 competitie matchen achter de kiezen. Grote kans dat Anderlecht midden oktober gewoon wint.Is dat echt realistisch wanneer je nog niet eens tegen de nr 9 uit Zweden kan winnen over 2 wedstrijden?
Is nog maar de start van het seizoen, ik vermoed dat rsca nog wel versterkingen gaat halen in de verdediging, is ook duidelijk dat de ploeg fysiek nog niet 100% top is, dus ja, als je kijkt naar de prestaties van de Belgische teams de laatste jaren in de ECL en wat voor tegenstanders je daar hebt dan lijkt me dat wel realistisch.Is dat echt realistisch wanneer je nog niet eens tegen de nr 9 uit Zweden kan winnen over 2 wedstrijden?
euh ja, die Zweden zitten midden de competitie en zijn gerodeerd, Anderlecht heeft 1 competitie matchen achter de kiezen. Grote kans dat Anderlecht midden oktober gewoon wint.
Is nog maar de start van het seizoen, ik vermoed dat rsca nog wel versterkingen gaat halen in de verdediging, is ook duidelijk dat de ploeg fysiek nog niet 100% top is, dus ja, als je kijkt naar de prestaties van de Belgische teams de laatste jaren in de ECL en wat voor tegenstanders je daar hebt dan lijkt me dat wel realistisch.
Voor mij is grote vraag wel: blijft Dolberg of niet, iemand die overkomt van Sint-Truiden dat is toch nooit een zekerheid op slagen en zo'n Vazquez was gewoon een miskoop lijkt me.