En dat is iets dat we tenminste op tv kunnen zien!Salzburg is hun beste speler kwijt.
Hier moeten ze altijd doorgaan en Ranger is ook haalbaar.
We gaan mogelijks 2 ploegen hebben in de champions league (hoelang is dat niet geleden?)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat is iets dat we tenminste op tv kunnen zien!Salzburg is hun beste speler kwijt.
We gaan mogelijks 2 ploegen hebben in de champions league (hoelang is dat niet geleden?)
Paar seizoenen geleden met Genk en Club?Salzburg is hun beste speler kwijt.
Tadic zijn transfer is van de baan. Hij wou wachten om te zijn of er genoeg kwaliteit in de kern kwam, maar daardoor heeft Rode Ster de transfer geannuleerd.Gaan die Polen er Rode Ster uit kegelen? Zou me eerlijk gezegd verbazen. Rode ster heeft toch een vrij goede kern waaronder Arnautovic. Tadic is ook onderweg
Is dat al niet van 2003/04 geleden?Paar seizoenen geleden met Genk en Club?
2019-2020.Is dat al niet van 2003/04 geleden?
Je hebt gelijk, net eens opgezocht. Ik dacht echt dat het veel langer geleden was.2019-2020.
Genk automatisch geplaatst voor CL door kampioen te spelen.
Club geplaatst via de voorrondes tegen oa Dinamo Kiev als ik het me goed herinner.
AEK Larnaca FC/Legia WarszawaTegen wie had Anderlecht eigenlijk kunnen spelen indien ze Häcken en Brann Bergen zouden uitgeschakeld hebben? Als ik mij niet vergis was er nog een play off ronde te spelen...
Poznan goed verloren van Rode Ster en zelf slecht gepresteerd los van het verlies. In se moet dit haalbaar zijn, zeker gezien we uit beginnen. Maar met onze huidige efficiëntie is alles een verrassing.
Zo, vertrokken naar Poznan. Hopelijk een goed resultaat daar.

En ook in zijn geval, don't mention iets van de "war"Veel plezier. Korte taalles:
1 bier = Jedno piwo.
2 bier = Dwa piwa.
En in uw geval:
12 bier = Dwanascie piw.
![]()
![]()
Ik ben een lover, geen fighter.En ook in zijn geval, don't mention iets van de "war"
(Ook al gaat het over voetbal)
Ik ben een lover, geen fighter.
Voor de Genkies vanavond hetzelfde hé: doorgaan, kapotmaken!