UEFA Europa League 2025-2026

Gaan die Polen er Rode Ster uit kegelen? Zou me eerlijk gezegd verbazen. Rode ster heeft toch een vrij goede kern waaronder Arnautovic. Tadic is ook onderweg
Tadic zijn transfer is van de baan. Hij wou wachten om te zijn of er genoeg kwaliteit in de kern kwam, maar daardoor heeft Rode Ster de transfer geannuleerd.

Tegen wie had Anderlecht eigenlijk kunnen spelen indien ze Häcken en Brann Bergen zouden uitgeschakeld hebben? Als ik mij niet vergis was er nog een play off ronde te spelen...

Poznan goed verloren van Rode Ster en zelf slecht gepresteerd los van het verlies. In se moet dit haalbaar zijn, zeker gezien we uit beginnen. Maar met onze huidige efficiëntie is alles een verrassing.

Poznan goed verloren van Rode Ster en zelf slecht gepresteerd los van het verlies. In se moet dit haalbaar zijn, zeker gezien we uit beginnen. Maar met onze huidige efficiëntie is alles een verrassing.

Ik heb die match gezien en vond niet dat ze slecht gepresteerd hadden. Match ging de eerste 60 minuten zeer gelijkgaand op en Lech Poznan had enkele goede kansen. Naarmate de match vorderde na het uur, werd het kwaliteitsverschil wel duidelijker waardoor Crvena Zvezda de score nog kon uitdiepen.

Sowieso is een Genk op niveau beter dan Lech Poznan

Voor de Genkies vanavond hetzelfde hé: doorgaan, kapotmaken!

Zware woorden, de Poolse geschiedenis in gedachte houdend.

Maar ik sta erachter! Lech Poznan kan veel meer punten rapen in de Conference League dan in de Europa League. Grote kans dat we 4 Poolse ploegen in de Conference League gaan zien, dat wordt punten snoepen :cheer::cheer:

Terug
Bovenaan