Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat ook, maar defensief zijn het bij Poznan precies kegeltjesSterk Genk
Geluk met de loting welSterk Genk
Ze blijven wel aanvallen, benieuwd of dit ook zo zal zijn in de 2e helft.Dat ook, maar defensief zijn het bij Poznan precies kegeltjes
Zal wel. Moet vandaag gespeeld zijnZe blijven wel aanvallen, benieuwd of dit ook zo zal zijn in de 2e helft.
2x de paal, penalty + herneming gemist. Ik zou dat nu niet "letterlijk" elke bal noemenDas toch ook letterlijk elke bal die binnenvliegt bij Genk he.

Bwa dit zegt weinig over de eigen competitie. Poznan was wel heel zwak te noemen. Wat die verdediging allemaal heeft uitgestoken..De meer ervaren krachten doen het wel voor Genk, toch iets meer balans voor een titel challenge zo. Hopelijk pikt Karetsas dat snel op zodat hij weer wat verder kan groeien. Beetje een sleutelseizoen.
Twee matchen spelen in eerste klasse en je verdient meer dan een atletieker in een hele carrière ...Bwa dit zegt weinig over de eigen competitie. Poznan was wel heel zwak te noemen. Wat die verdediging allemaal heeft uitgestoken..
En dan zit de commentator nog Sor te bewieroken voor de hoeveelheid ruimte die hij kreeg/maakte. Heeft er geen enkele keer iets nuttig mee gedaan maar goed. Dat die jongen niet in de atletiek is gegaan ipv in het voetbal blijft me toch een raadsel!
True ma iemand had eerlijk moeten zijn tegen hem en zeggen dat hij geen bal kan aanrakenTwee matchen spelen in eerste klasse en je verdient meer dan een atletieker in een hele carrière ...

Ey, maar even iets belangrijkers: hier lopen toch een pak lekkere wijven rond in Polen. Ik snap dat gij hier woont. Jezus Christus.Das toch ook letterlijk elke bal die binnenvliegt bij Genk he.
Fiets gehuurd?Ey, maar even iets belangrijkers: hier lopen toch een pak lekkere wijven rond in Polen. Ik snap dat gij hier woont. Jezus Christus.
De buurvrouwen zijn daar heel mooi! Van horen zeggen ehEy, maar even iets belangrijkers: hier lopen toch een pak lekkere wijven rond in Polen. Ik snap dat gij hier woont. Jezus Christus.
Ey, maar even iets belangrijkers: hier lopen toch een pak lekkere wijven rond in Polen. Ik snap dat gij hier woont. Jezus Christus.