UEFA Europa League 2025-2026

Die rebound :unsure:

Keeper ligt helemaal in de hoek, ganse goal is vrij, schiet hij hem toch los op die keeper.

Allé, nu maakt hij het goed.

Dien aanvaller van AEK da offside stond deed toch mee aan het spel? Ging eerst naar de bal, en blokkeert dan ff zicht van Coosemans voor het schot. Blauw fluitje had toch naar scherm mogen geroepen worden vind ik.
Wel tegen gang van spel in, hadden al paar kansen moeten afmaken, dju toch
Edit: 3 kansen

De meer ervaren krachten doen het wel voor Genk, toch iets meer balans voor een titel challenge zo. Hopelijk pikt Karetsas dat snel op zodat hij weer wat verder kan groeien. Beetje een sleutelseizoen.

De meer ervaren krachten doen het wel voor Genk, toch iets meer balans voor een titel challenge zo. Hopelijk pikt Karetsas dat snel op zodat hij weer wat verder kan groeien. Beetje een sleutelseizoen.
Bwa dit zegt weinig over de eigen competitie. Poznan was wel heel zwak te noemen. Wat die verdediging allemaal heeft uitgestoken..
En dan zit de commentator nog Sor te bewieroken voor de hoeveelheid ruimte die hij kreeg/maakte. Heeft er geen enkele keer iets nuttig mee gedaan maar goed. Dat die jongen niet in de atletiek is gegaan ipv in het voetbal blijft me toch een raadsel!

Bwa dit zegt weinig over de eigen competitie. Poznan was wel heel zwak te noemen. Wat die verdediging allemaal heeft uitgestoken..
En dan zit de commentator nog Sor te bewieroken voor de hoeveelheid ruimte die hij kreeg/maakte. Heeft er geen enkele keer iets nuttig mee gedaan maar goed. Dat die jongen niet in de atletiek is gegaan ipv in het voetbal blijft me toch een raadsel!
Twee matchen spelen in eerste klasse en je verdient meer dan een atletieker in een hele carrière ...

Terug
Bovenaan