UEFA Europa League 2025-2026

straffe beelden idd. zowel het kloppen als het gebruik van pepperspray.
Dat ene filmpje waar je ziet dat die ene agent die supporter die op de bus wil kruipen vasthoudt zodat ze er met zijn allen nog eens extra op kunnen meppen is echt gestoord.
Hoop gefrustreerde klootzakjes in uniform daar.

Die Bart Raes heeft dus voetbalverslaggeving als beroep. En dan kraamt die dingen uit als:

1. Ito zijn geliefkoosde positie is op links
  2. Nummer 7 is Jens Steuckers (en de vorige keer deed die dit ook al)
  3. Karetsas is Turks sportbelofte van het jaar

Die Bart Raes heeft dus voetbalverslaggeving als beroep. En dan kraamt die dingen uit als:

1. Ito zijn geliefkoosde positie is op links
  2. Nummer 7 is Jens Steuckers (en de vorige keer deed die dit ook al)
  3. Karetsas is Turks sportbelofte van het jaar
Niet aan het kijken maar die commentatoren in België zijn tegenwoordig toch echt rampzalig

Leuke overwinning maar we zagen wel zowel de goede kant van onze medaille maar ook de slechte. Blijven pompen want om op onze lauweren te rusten ontbreken we op bepaalde posities kwaliteit.

er moet toch echt wel ne nieuwe doelman bijkomen deze zomer, wat n flaters weeral..

T erge is da uw enige alternatief va crombrugge is..

Hopelijk loten we straks Rome. Nog nooit daar geweest.
Jammer genoeg Freiburg. Echt teleurgesteld, want ik had liever ASR gehad. Al jaar en dag supporter ik voor hun samen met Genk en Roma is een prachtige club met een adembenemede sfeer. De Curva Sud is :drool: Paar jaar geleden nog geweest en heerlijk om daar is een match bij te wonen.

er moet toch echt wel ne nieuwe doelman bijkomen deze zomer, wat n flaters weeral..

T erge is da uw enige alternatief va crombrugge is..
Ik vraag mij af hoever Brughmans al staat. Mss nog maar is een gok nemen en die jong erin gooien komend jaar. Nu is dat geen goed idee met zo'n zwalpende ploeg

Terug
Bovenaan