Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
straffe beelden idd. zowel het kloppen als het gebruik van pepperspray.Utrecht - Feyenoord afgelopen weekend opnieuw bagaar met de Utrechtste flikjes btw.
Dat ene filmpje waar je ziet dat die ene agent die supporter die op de bus wil kruipen vasthoudt zodat ze er met zijn allen nog eens extra op kunnen meppen is echt gestoord.straffe beelden idd. zowel het kloppen als het gebruik van pepperspray.
Niet aan het kijken maar die commentatoren in België zijn tegenwoordig toch echt rampzaligDie Bart Raes heeft dus voetbalverslaggeving als beroep. En dan kraamt die dingen uit als:
- Ito zijn geliefkoosde positie is op links
- Nummer 7 is Jens Steuckers (en de vorige keer deed die dit ook al)
- Karetsas is Turks sportbelofte van het jaar
Bwoah de analyse wordt nochtans gedaan door de crème de la crème van België ze. Hein, Bob Peeters en Olivier Deschacht.Niet aan het kijken maar die commentatoren in België zijn tegenwoordig toch echt rampzalig
Ik zit in Disneyland met de kinderen. Andere prioriteitenBwoah de analyse wordt nochtans gedaan door de crème de la crème van België ze. Hein, Bob Peeters en Olivier Deschacht.
Steeds welkom om nog te kijken!

Jammer genoeg Freiburg. Echt teleurgesteld, want ik had liever ASR gehad. Al jaar en dag supporter ik voor hun samen met Genk en Roma is een prachtige club met een adembenemede sfeer. De Curva Sud isHopelijk loten we straks Rome. Nog nooit daar geweest.
Paar jaar geleden nog geweest en heerlijk om daar is een match bij te wonen.Ik vraag mij af hoever Brughmans al staat. Mss nog maar is een gok nemen en die jong erin gooien komend jaar. Nu is dat geen goed idee met zo'n zwalpende ploeger moet toch echt wel ne nieuwe doelman bijkomen deze zomer, wat n flaters weeral..
T erge is da uw enige alternatief va crombrugge is..