Beetje eerlijk zijn en nadenken aub. Er wordt met homos gelachen omdat ze homo zijn hier wordt niet met heteros gelachen omdat ze hetero zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1) het zijn vrouwenBeetje eerlijk zijn en nadenken aub. Er wordt met homos gelachen omdat ze homo zijn hier wordt niet met heteros gelachen omdat ze hetero zijn.
Honderste keer. Ik wil niets verbieden.Wat voor u lachen is, is daarom niet voor een ander dat hé.
zo kan je elke grappende uitspraak wel gaan verbieden
Tja we leven nu ook eenmaal in 2021 en niet meer in 1970. Aanpassen aan de tijd is wat er moet gebeuren, holebi's en anderskleurige komen meer op voor hun gevoelens en het laatste wat wij dan als mens moeten doen is met hun gaan spotten. Dat is echt not-done.We leven hier duidelijk in verschillende werelden , moest iedereen die een grapje maakt over holebi's op mn werk ontslagen worden , dan ligt op het eind van de week de fabriek plat . Geen volk genoeg meer .
Het is natuurlijk te zien wat je wil van evolutie. Ene waar er nooit nog gelachen mag worden met minderheden , of ene waar een occasioneel grapje moet kunnen omdat nu eenmaal niemand perfect is .Tja we leven nu ook eenmaal in 2021 en niet meer in 1970. Aanpassen aan de tijd is wat er moet gebeuren, holebi's en anderskleurige komen meer op voor hun gevoelens en het laatste wat wij dan als mens moeten doen is met hun gaan spotten. Dat is echt not-done.
We zouden net blij moeten zijn dat zulke problemen goed aangepakt worden in plaats van ze in de doofpot te steken.
Maar. Het is geen grap, het is niet grappig, het kwetst mensen en het houdt een degoutant klimaat in stand. Als dat humor is voor jou, daar pas ik voor.Het is natuurlijk te zien wat je wil van evolutie. Ene waar er nooit nog gelachen mag worden met minderheden , of ene waar een occasioneel grapje moet kunnen omdat nu eenmaal niemand perfect is .
Humor is voor iedereen anders , de ene kan daar mee lachen , de andere niet .Maar. Het is geen grap, het is niet grappig, het kwetst mensen en het houdt een degoutant klimaat in stand. Als dat humor is voor jou, daar pas ik voor.
Over?da's natuurlijk makkelijk gesproken vanuit de meerderheid waar niet mee gelachen wordt. Als humor op je werkplek niet verder gaat dan lachen met minderheden is dat maar triestig. Maak gewoon andere grappen?
Maar je vergeet dat het mensen kwetst en een rot klimaat in stand houdt.Humor is voor iedereen anders , de ene kan daar mee lachen , de andere niet .
Eens hoor, mijn vrienden mogen me ook al grappend door het slijk halen. Omdat ik weet dat het in omgekeerde richting even goed gebeurd en vooral omdat we op gelijke hoogte staan. Hier is het eenrichtingsverkeer waarbij de Cats enkel maar kunnen ondergaan.Context is idd belangrijk , en in deze situatie was dat idd ongepast .
Moesten mijn collega's dit vertellen zou ik gewoon ook eens meelachen .Niet dat het grappig was , maar kvind wel dat zo een dingen nog moeten kunnen .
Over?
Blondjes, dikke mensen, vegetariërs… er is altijd wel iemand die zich gekwetst gaat voelen.
De Cats hadden eigl een boomer-grap kunnen terugsmijten . En zo de dialoog aangaan .Maar je vergeet dat het mensen kwetst en een rot klimaat in stand houdt.
Een niet-geslaagde grap kan iedereen overkomen, dit was een belediging vermomd als grap.
Eens hoor, mijn vrienden mogen me ook al grappend door het slijk halen. Omdat ik weet dat het in omgekeerde richting even goed gebeurd en vooral omdat we op gelijke hoogte staan. Hier is het eenrichtingsverkeer waarbij de Cats enkel maar kunnen ondergaan.
Dat wat een courante gedachtegang is?Of dat voor de maatschappij ook het probleem is, staat daar dan nog eens los van. Ik vind het een probleem dat dat nog een courante gedachtegang is, dat zelfs topsporters op het moment van hun grootse prestaties nog altijd "niet mooi genoeg" zijn en beoordeeld worden op hun uiterlijk en hun seksuele voorkeur. En dat dat zo normaal is dat een groot deel van de mensen dat ook nog altijd zegt. Maar dat is niet wat ik bestraft wil zien, zoals ik al van in het begin heb aangegeven.
Amai zeg die man heeft precies een gevoelige snaar geraakt bij jou, hoeveelste keer is dat nu dat je dat aanhaalt?
Dat is omdat ze zich dadelijk in de slachtofferrol smijten.Eens hoor, mijn vrienden mogen me ook al grappend door het slijk halen. Omdat ik weet dat het in omgekeerde richting even goed gebeurd en vooral omdat we op gelijke hoogte staan. Hier is het eenrichtingsverkeer waarbij de Cats enkel maar kunnen ondergaan.
Amai. Naar uw zaalshow kom ik niet kijken zenne
wordt dit dan het volgende ,de verlichte humor waarin wordt bepaald met wat er gelachen mag worden ? Humor is te belangrijk om die aan banden te leggen. Niet iedereen kan met hetzelfde lachen.Dan heb je toch maar een heel beperkte kijk op humor. Ik vind zulke humor meestal platvloers en gewoon niet grappig. Je kan ook lachen met ideen, objecten, bedrijven, zwaartekracht, kapitalisme, zelfs met uranus alhoewel dat al even afgezaagd is al als lachen met blondjes, homos, zwarten, vegetariers, ...
Ongepast vinden <> aan banden leggen.wordt dit dan het volgende ,de verlichte humor waarin wordt bepaald met wat er gelachen mag worden ? Humor is te belangrijk om die aan banden te leggen. Niet iedereen kan met hetzelfde lachen.