Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Nog mensen hier een brief gekregen met 'bevestiging afspraak + code', nadat ze al gevaccineerd waren?
wat een verspilling van geld en papier lol. Bij het aankomen aan het vaccinatiecentrum heb je die barcode ook, helemaal niet nodig, enkel uw identiteitskaart.

Alles digitaal aub. Kan ik dit ergens aanvragen?
Bij de overheid. Je ontvangt hierna een bericht in je email dat er een doccle document klaarstaat van ebox waarna je naar ebox kan gaan welke je zal doorverwijzen naar het gewenste portaal waar de brief te vinden is.

Bij de overheid. Je ontvangt hierna een bericht in je email dat er een doccle document klaarstaat van ebox waarna je naar ebox kan gaan welke je zal doorverwijzen naar het gewenste portaal waar de brief te vinden is.
Ja, dat heb ik ook al gekregen...
Heb zelf mijn moment van vaccinatie kunnen kiezen, en dan nog eens bevestiging gekregen via e-mail met de code in.
Een week later ben ik dan gevaccineerd in de ochtend, en bij het terugkomen thuis vind ik in mijn brievenbus een brief van agentschap zorg en gezondheid met exact dezelfde info als in mijn e-mails.

Ja, dat heb ik ook al gekregen...
Heb zelf mijn moment van vaccinatie kunnen kiezen, en dan nog eens bevestiging gekregen via e-mail met de code in.
Een week later ben ik dan gevaccineerd in de ochtend, en bij het terugkomen thuis vind ik in mijn brievenbus een brief van agentschap zorg en gezondheid met exact dezelfde info als in mijn e-mails.
Je zou het natuurlijk ook op onze fantastische postbedeling kunnen steken.

Gisteravond booster gehad (moderna na 2x pfizer). Vanochtend enkel pijnlijke arm, intussen spierpijn, koude rillingen en hoofdpijn. Wat een fijne start voor het weekend.
Gigantisch lang geslapen gisteren, maar de spierpijn is intussen al helemaal verdwenen. Enkel nog zo wat een duf hoofd precies. Ben al blij....

Gisteren dus mijn booster gehad en alleen last van mijn arm tot nu toe gehad. Qua pijn tussen spuit 1 (arm niet omhoog doen) en spuit 2 (alleen pijn door erop te duwen). Voor de rest lijkt het mee te vallen.

Ik zou graag mijn afspraak verzetten omdat ik nu covid doormaak, maar dat lijkt dus niet te werken? Wanneer ik mijn code ingeef krijg ik enkel de melding dat er geen afspraken meer bevestigd moeten worden :unsure:

Ik zou graag mijn afspraak verzetten omdat ik nu covid doormaak, maar dat lijkt dus niet te werken? Wanneer ik mijn code ingeef krijg ik enkel de melding dat er geen afspraken meer bevestigd moeten worden :unsure:
Ik denk dat je best kan bellen. Ik weet dat een kameraad dat ook zo heeft gedaan om dezelfde reden.

Onlangs heb ik een item gezien op het Journaal met beelden van de kindervaccinatie.
Waarom zijn al die vrijwilligers verkleed als clowns e.d.? Kinderen zijn toch al gevaccineerd via school (/CLB) of door Kind&Gezin, zij zijn toch nooit verkleed als clown om kinderen te vaccineren?

Onlangs heb ik een item gezien op het Journaal met beelden van de kindervaccinatie.
Waarom zijn al die vrijwilligers verkleed als clowns e.d.? Kinderen zijn toch al gevaccineerd via school (/CLB) of door Kind&Gezin, zij zijn toch nooit verkleed als clown om kinderen te vaccineren?
Is een complot door antivaxers, ze willen de beleving zo traumatiserend mogelijk maken. :unsure:

1641730234758.png

Mijn zoontje van net geen 12 gaat kindervac krijgen.
3/2 wordt hij 12.
Is het dan niet verstandiger om hem als +12jarige te laten vaccineren?

Zal mss ook van z'n lichaamsbouw afhangen?
Die leeftijd van 12 zal wetenschappelijk gezien niet arbitrair zijn en wel met de nodige marge genomen zijn wetende dat er kinderen zijn die kleiner en lichter zijn dan anderen.

We waren er gisteren thuis ook nog over bezig dat het eigenlijk jammer is dat men puur naar leeftijd kijkt om vaccinatie bij kinderen toe te laten aangezien ons zoontje (vandaag vier geworden) qua lichaamsbouw even groot/stevig is dan sommige vijfjarigen en het wetenschappelijk gezien voor hem dus wellicht geen gevaar zou vormen om al gevaccineerd te worden.

Straks mag ik om mijn boosterprik gaan. Ben 32, regio Roeselare. Krijg nu Moderna en had eerder Pfizer gehad.
Ik heb vrijdagavond (ook Roeselare) Moderna booster gekregen. Heel het weekend niets waard geweest, maar ondertussen al beter. Vooral veel spierpijn, hoofdpijn en moeheid.

Net mijn booster gekregen (Moderna, na 2 keer Pfizer).

Woensdag krijgt onze oudste zoon (5) zijn eerste "Pfizer Pediatrisch".

Ik heb vorige week woensdag mijn griepvaccin gehad, ik ben er tot ik het weekend ziek va geweest. Zelfs nu heb ik nog altijd last aan mijn arm waar de spuit gezet werd.
Dat is de eerste keer, voorheen nooit last gehad van een griepvaccin.

Nu donderdag nog eens de booster daarop (moderna), hopelijk gaat dat beter meevallen.

Ik merk dat de manier van reageren op de booster toch meer uiteenloopt dan tijdens de eerste prikken, toen had ik de indruk dat de meeste mensen er weinig tot geen last van hadden.
Nu al heel wat reacties gehoord van mensen die toch echt wel 1-2 dagen er serieus ellendig door zijn, maar anderzijds ook genoeg mensen die er (zoals mij) totaal geen last van hebben.

Zou dit puur willekeur zijn (elk lichaam reageert nu eenmaal anders), of zou dit te maken hebben met het feit dat iemand reeds besmet is geweest en het lichaam daardoor feller reageert op zo'n booster?

Deze ochtend de 3e shot gehad. Zelfde symptomen als vorige keren. Schone miekes bij het wachten in de wachtzaal, jammer dat die mondmasker nog verplicht is.

Terug
Bovenaan