Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) dan juist een date vastgelegd met mr Booster voor morgen. Was nog één plekje vrij dus hoop dat het me beter bevalt dan de eerste 2.
Toch vreemd hoe dat zo kan verschillen he. Ik ben van 1987 en heb mijn tweede vaccin eind juli gehad dus redelijk wat later als u. Maar mijn booster vorige week maandag al. In welk VC moet je gaan?Ik zit duidelijk mee in de groep van traagste vaccinatiecentra...geboortejaar 1986, datum 2e vaccin 16/6, nu pas uitnodiging - kon pas vanaf 20/1. Gepland op 25/1.
. Niet zo erg als de tweede Moderna
.gisterenmiddag nog gaan fitnessen. Vanaf de namiddag wel een meer dan gewoonlijk vermoeid gevoel. Afgelopen nacht ook veel wakker gelegen met een "warm gevoel" in men lichaam. Sinds deze middag terug tip top in ordeDeze ochtend mijn prik gehad in vc Antwerpen. Ging daar ontzettend vlot.
Ik heb Moderna gehad, momenteel enkel een stijve arm.

Is de booster prik enkel Moderna? Aan de "klachten" te zien, beloofd dat veel voor mijn vrouw, die heeft Pfizer gehad de 2 vorigen, en die is van allebei serieus ziek geweest.