Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Deze nacht toch wel last van hoofdpijn, koorts, stramme arm... Ik heb nu ook niet veel fut maar dat ligt volgens mij ook aan het feit dat ik deze nacht niet goed geslapen heb. Hopelijk is het morgen allemaal beter.

Deze ochtend mijn prik gehad in vc Antwerpen. Ging daar ontzettend vlot.
Ik heb Moderna gehad, momenteel enkel een stijve arm.

ugh boosterprik gekregen gisteren. Vandaag efkes op werk gegaan maar terug naar huis gekeerd. Kan precies niks doen, veel te vermoeid

Na lang wikken en wegen (vooral om mijn man gerust te stellen🙄) dan juist een date vastgelegd met mr Booster voor morgen. Was nog één plekje vrij dus hoop dat het me beter bevalt dan de eerste 2.😭

Oei nu pas geboosterd. Maar gewoontjes he. Al 10 pagina's met mensen hier die geboosterd zijn. Misschien krijg je een speekmedaille maar met corona mag dat ook niet :thinking:.

Ik zit duidelijk mee in de groep van traagste vaccinatiecentra...geboortejaar 1986, datum 2e vaccin 16/6, nu pas uitnodiging - kon pas vanaf 20/1. Gepland op 25/1.

Ik zit duidelijk mee in de groep van traagste vaccinatiecentra...geboortejaar 1986, datum 2e vaccin 16/6, nu pas uitnodiging - kon pas vanaf 20/1. Gepland op 25/1.
Toch vreemd hoe dat zo kan verschillen he. Ik ben van 1987 en heb mijn tweede vaccin eind juli gehad dus redelijk wat later als u. Maar mijn booster vorige week maandag al. In welk VC moet je gaan?

Beiden van 88, laatste prik begin augustus gehad. Gisterenavond beiden uitnodiging gekregen voor 20 januari. Echter is mijn vriend dan voor enkele weken in het buitenland voor zijn werk. We konden geen andere datum online selecteren. Vandaag vaccinatiecentrum gebeld, mogen maandag al gaan. Ze hebben dus wel nog ruimte. Hopelijk is hij er niet ziek van, hij vertrekt maandagavond nog om dinsdagmorgen stevig naar deadline toe te werken. Laatste prik zijn we beide wel grieperig geweest, ik maar 1 avondje, hij toch anderhalve dag.

weet iemand waarom mijn boostercertificaat niet aanvaard wordt in het buitenland?

duitsland en oostenrijk moeten laten scannen: Rood
als we scannen met de belgische covidsafescan app: Groen

zowel voor mijn app-QR code als afgedrukt EU-certificaat

nog te nieuw? booster is nu 2 weken oud.

Gisteren heb ik mijn brief gekregen, via mail had ik de uitnodiging al van 25 december.
Mijn 2de Pfizer was op 26 juli dacht ik, op 13 januari moet ik gaan voor mijn booster (moderna).
Ik ben van 1982, als ik dan hier lees van mensen die een stuk jonger zijn en al vinden dat ze bij hun achterop lopen

Deze ochtend mijn prik gehad in vc Antwerpen. Ging daar ontzettend vlot.
Ik heb Moderna gehad, momenteel enkel een stijve arm.
gisterenmiddag nog gaan fitnessen. Vanaf de namiddag wel een meer dan gewoonlijk vermoeid gevoel. Afgelopen nacht ook veel wakker gelegen met een "warm gevoel" in men lichaam. Sinds deze middag terug tip top in orde :D

Is de booster prik enkel Moderna? Aan de "klachten" te zien, beloofd dat veel voor mijn vrouw, die heeft Pfizer gehad de 2 vorigen, en die is van allebei serieus ziek geweest.

Is de booster prik enkel Moderna? Aan de "klachten" te zien, beloofd dat veel voor mijn vrouw, die heeft Pfizer gehad de 2 vorigen, en die is van allebei serieus ziek geweest.

Mijn vorige 2 waren ook Pfizer, 2x drama en vandaag Moderna gehad. So far, so good, enkel een pijnlijke bovenarm.
Was rond 17u.
Hopelijk valt het allemaal reuze goed mee.

Ik heb mijn booster “moderna” gisteren ochtend gekregen. De eerste 2waren van pfizer zonder bijwerking. Gisteren nacht vroeg in bed gekropen, ik had in het begin koud en heb bijna niet geslapen, later in de nacht zweette ik en had spierpijn. Vandaag heb ik nog altijd een grieperig gevoel.

Terug
Bovenaan