Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wist niet dat jij mensen kende![]()
Kennen zij jou ook?Een koppel dat ik ken geeft toe dat ze op uitstap gaan terwijl ze niet getrouwd zijn!!!
Schande.
Je kan met jouw kinderen ook naar een adults only hotel gaan.Ik ben op uitstap geweest met mijn kinderen. Die leeglopers kosten de maatschappij, en mij, alleen maar geld. De schande! Hopelijk stelt de nieuwe regering hier paal en perk aan.
Er zullen zeker adults in dat hotels verblijven die ze met plezier een slaapplaats geven. En zo lost elk probleem zichzelf wel op.Je kan met jouw kinderen ook naar een adults only hotel gaan.
Je neemt ze mee en bij aankomst zeg je hen: 'pech, jullie mogen niet mee binnen'.
Dat ze maar hun plan trekken die fuckers.
Uitstapjes doen is nochtans een basisbehoefte hèSchande.
Uitstapjes doen is nochtans een basisbehoefte hè
Bestaat er geen balie waar je uw kinderen kan afgeven? Vroeger was er één in Westvleteren maar daar zijn ze ermee gestopt. De verantwoordelijke is al geruime tijd verhuisd.Je kan met jouw kinderen ook naar een adults only hotel gaan.
Je neemt ze mee en bij aankomst zeg je hen: 'pech, jullie mogen niet mee binnen'.
Dat ze maar hun plan trekken die fuckers.
Ik zou eerder hun zak afnemen. Dan is het vlug gedaan met die verkering, allez, dan moeten we enkel nog de lesbiennes tolereren, maar deze opoffering wil ik wel nog maken.Ik zou daar toch veel stenger mee omgaan. Bijvoorbeeld door hun zakgeld af te nemen zolang ze niet thuis komen.
Die was toch op vakantie in een oud klooster in Frankrijk? En dat allemaal op kosten van de belastingsbetaler!Bestaat er geen balie waar je uw kinderen kan afgeven? Vroeger was er één in Westvleteren maar daar zijn ze ermee gestopt. De verantwoordelijke is al geruime tijd verhuisd.
Was dat geen leerkracht? De kans dat we hem vandaag in Brussel vinden, is dus groot.Die was toch op vakantie in een oud klooster in Frankrijk? En dat allemaal op kosten van de belastingsbetaler!
Al op pensioen. Die tuft nu aan 30 km/u rond in de spits om dan tussen 17 en 19u aan het koffiemachien in de Colruyt te staat tetteren en de gang te blokkeren met zijn kar.Was dat geen leerkracht? De kans dat we hem vandaag in Brussel vinden, is dus groot.
Was er iets te doen vandaag in Brussel?Was dat geen leerkracht? De kans dat we hem vandaag in Brussel vinden, is dus groot.
Iets met leerkrachten waar ik niet veel van weet, maar het was kort na de middag al gedaan. Die mannen ga je niet later dan 15u30 thuis krijgen natuurlijk.Was er iets te doen vandaag in Brussel?
Er was eindelijk geen lerarentekort in BrusselWas er iets te doen vandaag in Brussel?