Vakantie of uitstapjes tijdens verkering

Iets met leerkrachten waar ik niet veel van weet, maar het was kort na de middag al gedaan. Die mannen ga je niet later dan 15u30 thuis krijgen natuurlijk.
Ach, ik dacht dat de vuilkar daar in panne stond, ik heb beelden zien passeren van straten vol met vuilzakken.

Iets met leerkrachten waar ik niet veel van weet, maar het was kort na de middag al gedaan. Die mannen ga je niet later dan 15u30 thuis krijgen natuurlijk.
ttt... ze zitten nu in de heizel voor een mega klassenraad. Straks mogen de ouders van Bartje en Jean-Louis even langskomen. Naar het schijnt hebben ze de afgelopen weken vooral ruzie gemaakt. Mama Rousseau Conner niet bij zijn.

Bestaat er geen balie waar je uw kinderen kan afgeven? Vroeger was er één in Westvleteren maar daar zijn ze ermee gestopt. De verantwoordelijke is al geruime tijd verhuisd.
Je had dat toch vroeger aan de Carrefour? Zo'n plaats waar je je kinderen aan de leiband kon leggen, 'hier wacht ik op mijn baasje'?
Waarom bestaat dit niet meer?

[
Groot gelijk, mijne man, schande!

Graag naam & adres zodat ik dit oord van verderf zeker kan inspecteren.
Asap.
Groot gelijk! Graag naam en adres van jullie vrouwen, zodat ik ze samen kan brengen en dan met ons drietjes steun aan elkaar kunnen geven en ik de vrouwen kan doen vergeten welke noeste arbeid jullie leveren.

(De privé detectices zijn ondertussen onderweg, zodat jullie later nog veel foto's hebben om later op café over die memorabele invallen te kunnen spreken)

De Ying Yang in Nederland 🫣
Schoon lampjes hebben die daar hangen! Herkent iemand dit merk of model?

CAD9-E773-2-F42-421-C-B1-CB-742-DEED9773-D.png

Ja Frank Vdb kan dingen laten verdwijnen.
He knows how :p
Kinderen passen niet in de banden van die zijn fiets.

Weinig mensen die moeite hebben 250 miljoen niet te laten verdwijnen hoor. Mocht je daar problemen mee hebben, geef het maar :)

Terug
Bovenaan