Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heet een vicieuze cirkel.Ik heb zelfs een deel van de gift van mijn ouders moeten teruggeven want ik wist niet wat ik er nog mee kon doen. Toch ook beschamend.
Durft gij nog buitenkomen in het dorp jong?Ik heb zelfs een deel van de gift van mijn ouders moeten teruggeven want ik wist niet wat ik er nog mee kon doen. Toch ook beschamend.
Wat zijt ge in godsnaam nog met al dat geld. Ik heb 3 stylo's kunnen onderhandelen, maar ze moesten het wel eerst aan het hoofdkantoor vragen.Ik ben naar de bank geweest voor een lening.
Na zwaar onderhandelen ga ik ze 600000 euro lenen en ze gaan het mij terugbetalen aan 1,24% op 20 jaar.
Ik vermoed dat je daar ooit een monopolie gaat op hebben! Topper!Ik zet tegenwoordig vooral hotels ipv huizen. Brengt op lange termijn meer op.
Back to basics is veel hipper.Wie leeft er nu nog in een huis?
Kasteelbewoner ugar

Als het algemeen fonds dat toelaatIk heb geluk en tegenslag op 1 dag. Eerst krijg ik een brief dat ik de tweede prijs in een schoonheidswedstrijd heb gewonnen. En dat geld wou ik investeren in wat vastgoed aan Centraal Station. Maar in mijn volgende brief stond dat ik naar het gevang moet en niet langs de start mag passeren. Jullie komen me toch bezoeken he?
Mag ik een caravan in de living zetten?Gezocht:
Plebs dat geen woning kan betalen en wil huren aan mijn woekerprijzen.
Ik heb wel woekerplanten voor je plebswoning. Met dank aan @ugarGezocht:
Plebs dat geen woning kan betalen en wil huren aan mijn woekerprijzen.
Toch tochJe hoeft me niet te bedanken