Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vth had Pidcock altijd moeten ophouden in de slotronde, op zo'n snelle omloop was het dan sowieso prijs geweest voor Iserbyt. Daar zal wel hartig woordje over gesproken zijn.
Ik vind eerlijk gezegd niet dat zoiets nog veel met veldrijden te maken heeft. Volgens sommigen hoort dat er misschien bij. Ik heb er mijn serieuze twijfels bij.

Ik vind eerlijk gezegd niet dat zoiets nog veel met veldrijden te maken heeft. Volgens sommigen hoort dat er misschien bij. Ik heb er mijn serieuze twijfels bij.
Ik zeg niet dat ik er fan van ben, maar uiteindelijk hoort dat in dezelfde categorie als tijdrekken in het voetbal of bij de f1 de 2e rijder gebruiken om de ander op te houden om zijn snelste ronde te fnuiken.

Als je op zo'n snel parcours met 2 ploegmaats op kop rijdt en je wint niet, dan heb je het toch zelf verscheten.

Ik zeg niet dat ik er fan van ben, maar uiteindelijk hoort dat in dezelfde categorie als tijdrekken in het voetbal of bij de f1 de 2e rijder gebruiken om de ander op te houden om zijn snelste ronde te fnuiken.

Als je op zo'n snel parcours met 2 ploegmaats op kop rijdt en je wint niet, dan heb je het toch zelf verscheten.
Telt dat in de cross?
Uiteindelijk is het puur man tegen man, iedereen voor zichzelf. Die ploeg is enkel maar het truitje dat je rijdt en wie uw loon betaalt.
Waarom zou VTH zichzelf onpopulair maken zodat Eli kan winnen?

Voetbal interesseert mij geen hol. En dat is dan vooral door dat tijdrekken. Ik ben 50 jaar en heb in mijn heel leven nog nooit een volledige voetbalmatch uit gekeken. Ik snap echt niet wat mensen daar interessant aan vinden.

En in de F1 vind ik eerlijk gezegd ook niet dat de 2de rijder het recht heeft om iemand van het andere team onnodig te blokken. Maar toen ik afgelopen zondag vertelde dat, alhoewel het geblok van Perez klasse was, ik het er toch wel wat over vond, kreeg ik serieus de wind van voren. En vooral van de Verstappen fanbase natuurlijk. Ik heb daar toen geen discussie van willen maken maar ik blijf toch bij mijn standpunt dat dat er over was, en ik ben niet de enige : https://nl.motorsport.com/f1/news/juan-pablo-montoya-vroeger-kapotgemaakt-helpen-teamgenoot/6885292/
Ik ben nog van de oude stempel denk ik. Vroeger deed je dat gewoon niet.

Wie gaat Pidcock vandaag van een nieuwe zege houden?

Gaat er volgens mij een dubbele zegetocht van maken dit weekend.

Telt dat in de cross?
Uiteindelijk is het puur man tegen man, iedereen voor zichzelf. Die ploeg is enkel maar het truitje dat je rijdt en wie uw loon betaalt.
Waarom zou VTH zichzelf onpopulair maken zodat Eli kan winnen?
De ploegleider (en sponsors) denken daar anders over hoor :p
En voor mij mag dat met tactiek, maakt het imo net leuker

Nee ook op Proximus (500) @Arkaine
Merci. Is dat een normale zender of zit dat in een betaalpakket van Proximus?

De reden waarom ik het vraag is omdat ik geen digitale tv heb, maar wel Pickx kan gebruiken van mijn ouders. Hun inlog heb ik hier nu niet meer blijkbaar dus zal niet voor vandaag zijn, maar misschien een volgende keer.
En voor de moraalridders die hun belerende vinger zouden willen boven halen: In de drie jaar dat ik geen digitale tv meer heb, heb ik de proximus tv app misschien één of twee keer gebruikt (letterlijk).

De reden waarom ik het vraag is omdat ik geen digitale tv heb, maar wel Pickx kan gebruiken van mijn ouders. Hun inlog heb ik hier nu niet meer blijkbaar dus zal niet voor vandaag zijn, maar misschien een volgende keer.
En voor de moraalridders die hun belerende vinger zouden willen boven halen: In de drie jaar dat ik geen digitale tv meer heb, heb ik de proximus tv app misschien één of twee keer gebruikt (letterlijk).
Als je van iemand de Telenet account mag hebben kan je via Yelo tv ook zien.

Open zender waar de cross vaak te zien is

Sneu voor Toon

Ze hebben ook een live stream op het YT kanaal van de UCI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan