Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij is gevallen een paar weken geleden en heeft daardoor last van zijn knie...Benieuwd hoeveel mensen nog altijd denken dat zijn kniepijn voor het wk in Leuven een verzinsel was...
Let's hope not. Ik heb al niet de indruk dat Van Aert echt staat te springen voor dat tripje naar de VS dus als Mathieu dan ook nog past. Laat ons aub Iserbytje geen wild card geven om effe een WK titel te scoren in afwezigheid van...Kan het missen van die crossen komend weekend zijn deelname aan het WK in het gedrang brengen of is hij altijd zeker van selectie?

Langs een kant zou Iserbyt wel een regenboogtrui dragen die we het hele seizoen gaan zien.Let's hope not. Ik heb al niet de indruk dat Van Aert echt staat te springen voor dat tripje naar de VS dus als Mathieu dan ook nog past. Laat ons aub Iserbytje geen wild card geven om effe een WK titel te scoren in afwezigheid van...
Aan de andere kant heeft Van Aert wel al geluiden laten horen in de zin van "ik ga enkel als ik een realistische kans heb om te winnen". Moest Mathieu dus geen WK kunnen rijden zal Van Aert vermoedelijk toch wel snel even over en weer gaan om die titel te gaan ophalen.![]()
Een kampioenentrui hoort rond de schouders van de "beste renner" te zitten, niet bij de renner die toevallig aan de start stond. En met beste bedoel ik dan niet per sé intrinsiek de beste maar gewoon de beste/slimste/sluwste die dag, niet gewoon de 5de beste die alleen maar wint om de 4 ander niet starten.Langs een kant zou Iserbyt wel een regenboogtrui dragen die we het hele seizoen gaan zien.

Een kampioenentrui hoort rond de schouders van de "beste renner" te zitten, niet bij de renner die toevallig aan de start stond. En met beste bedoel ik dan niet per sé intrinsiek de beste maar gewoon de beste/slimste/sluwste die dag, niet gewoon de 5de beste die alleen maar wint om de 4 ander niet starten.
Kijk naar het drama toen Kevin Pauwels daar Belgische kampioen MTB werd... SCHANDE dat een veldrijder een Belgische titel af snoept van een "échte MTB'er", hohoho! Vloeken! Tieren! De enige schande daar die dag was niet Kevin Pauwels...![]()
Het is vooral kwestie van een plaatsje te zoeken met uitzicht op een groot scherm, en daar te blijven staan. Zolder is niet echt een parcours waar je gemakkelijk rond kan lopen. Op dat vlak is Baal bijvoorbeeld wel een leukere cross met meer overzicht.De veldrit in Heusden Zolder, is dat een interessante wedstrijd om te gaan kijken?
Ben een relatieve leek dus ik kan totaal niet inschatten welke parcoursen mogelijks interessant zijn of niet. Het is om eventueel met een famillielid te gaan die al eens een keer graag een veldrit ziet.
Een beetje off topic maar dat filmpje van een schreeuwende Van Hoovels en z'n entourage heb ik toch vaak opgezet. Wat Kevin Pauwels toen allemaal naar z'n hoofd geslingerd kreeg... "De vuile wieltjeszuiger!" "Smeerlap!" etc.Een kampioenentrui hoort rond de schouders van de "beste renner" te zitten, niet bij de renner die toevallig aan de start stond. En met beste bedoel ik dan niet per sé intrinsiek de beste maar gewoon de beste/slimste/sluwste die dag, niet gewoon de 5de beste die alleen maar wint om de 4 ander niet starten.
Kijk naar het drama toen Kevin Pauwels daar Belgische kampioen MTB werd... SCHANDE dat een veldrijder een Belgische titel af snoept van een "échte MTB'er", hohoho! Vloeken! Tieren! De enige schande daar die dag was niet Kevin Pauwels...![]()

Ik vond dat écht beschamend. Als ik naar manieren zocht om mezelf onsterfelijk belachelijk te maken, ik zou bij Van Hoovels te rade gaan. Ik zou het gewoon niet kunnen bedenken, dat was echt next level.Een beetje off topic maar dat filmpje van een schreeuwende Van Hoovels en z'n entourage heb ik toch vaak opgezet. Wat Kevin Pauwels toen allemaal naar z'n hoofd geslingerd kreeg... "De vuile wieltjeszuiger!" "Smeerlap!" etc.![]()
Het gaat me niet zo zeer om de reactie van Van Hoovels zelf, die z'n frustratie net na de finish kan ik nog wel plaatsen. Maar die mensen rondom hem. Dat begint met hem troosten, dan worden ze kwader en kwader op "veldrijders" en het eindigt met een hele scheldtirade aan het adres van Pauwels.Ik vond dat écht beschamend. Als ik naar manieren zocht om mezelf onsterfelijk belachelijk te maken, ik zou bij Van Hoovels te rade gaan. Ik zou het gewoon niet kunnen bedenken, dat was echt next level.
Niet alleen verlies je als 'full time' MTB'er tegen iemand die die fiets 2 keer op een jaar aanraakt, je gaat het dan ook nog in het lang en het breed uitsmeren in de media... hoe bedenk je het? Je zou kunnen mikken op de sympathy vote, maar dan ga je het toch op een andere manier moeten doen...
Gewoon een heerlijk beschamend kijkstuk.Het feit dat hij daar met het schuim op zijnen bek (letterlijk) staat te tieren helpt natuurlijk niet echt om zijn supporters in het gareel te houdenHet gaat me niet zo zeer om de reactie van Van Hoovels zelf, die z'n frustratie net na de finish kan ik nog wel plaatsen. Maar die mensen rondom hem. Dat begint met hem troosten, dan worden ze kwader en kwader op "veldrijders" en het eindigt met een hele scheldtirade aan het adres van Pauwels.Gewoon een heerlijk beschamend kijkstuk.

Die heeft nog veel te bewijzen.Pidcock rijdt toch zeker WK?
Ben er bijna zeker van dat Wout hem dan wel gaat oppikken!Let's hope not. Ik heb al niet de indruk dat Van Aert echt staat te springen voor dat tripje naar de VS dus als Mathieu dan ook nog past. Laat ons aub Iserbytje geen wild card geven om effe een WK titel te scoren in afwezigheid van...
Aan de andere kant heeft Van Aert wel al geluiden laten horen in de zin van "ik ga enkel als ik een realistische kans heb om te winnen". Moest Mathieu dus geen WK kunnen rijden zal Van Aert vermoedelijk toch wel snel even over en weer gaan om die titel te gaan ophalen.![]()

Linkje?Het feit dat hij daar met het schuim op zijnen bek (letterlijk) staat te tieren helpt natuurlijk niet echt om zijn supporters in het gareel te houden![]()
Wat is dat voor marginale boelBen er bijna zeker van dat Wout hem dan wel gaat oppikken!
En als Mathieu wel gaat gaat Wout niet dan? Wat wil hij daar anders mee zeggen?
Linkje?
Edit: heb hem al precies. Staat me nog vaag iets van voor dat toen ergens gezien te hebben.
Btw: mogen mountainbikers niet meedoen bij het veldrijden? En waarom?
Als die alles qua papieren in orde brengen lijkt me dat wel oké?

"Keeeeviiin kaaaaalllem.Wat is dat voor marginale boel
"Dit is echte mountainbike!".
Maar wel verloren van een veldcrosser... Rare uitspraak dan.
"Wordt olympisch kampioen....".
Dat is ook de slimste van den hoop...
En inderdaad, mogen die niet meedoen met de cyclocross?
.
.