Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat interview waar hij dat zei kwam bij mij wel zo een beetje over. Ik denk eerlijk gezegd dat als Wout de weken voordien zoek gereden wordt door Mathieu dat hij dan gewoon past daarvoor. Je bent toch 2 dagen kwijt aan reizen... + ter plaatse + mogelijks nog wat jet lag etc. Daarnaast kan hij ook 2 weken sneller de focus leggen op de weg na het BK al ipv pas na het WK...Ben er bijna zeker van dat Wout hem dan wel gaat oppikken!
En als Mathieu wel gaat gaat Wout niet dan? Wat wil hij daar anders mee zeggen?![]()

Dit is voor mij wel cross. Snel rijden in een veld akka 'veldrijden'Wat heeft Eli jullie misdaan?
Enkel de eerste 2 ronden bij de vrouwen gezien en veel cross was er niet aan...
Dit is voor mij wel cross. Snel rijden in een veld akka 'veldrijden'
Die 100en m lopen omdat het onbereikbaar is, dat is imo geen cross

De vrouwencross was nochtans de moeite vond ik. Serieus spannend. Vooral Betsema vond ik de moeite maar Vos en Brand zijn gewoon sneller.Wat heeft Eli jullie misdaan?
Enkel de eerste 2 ronden bij de vrouwen gezien en veel cross was er niet aan...
En pidcock zei dat zijn bochten niet top waren.De vrouwencross was nochtans de moeite vond ik. Serieus spannend. Vooral Betsema vond ik de moeite maar Vos en Brand zijn gewoon sneller.
En Eli... tja... altijd roepen dat hij in de vorm van zijn leven zit en dat de grote 3 het moeilijk zullen hebben om hem te kloppen. Tot het zo ver is en dan excuses... Vandaag was de uitleg dat hij express vetraagde op de balkjes omdat hij dacht dat Pidcock wel achter hem zou blijven om dan samen te sprinten. Dacht hij dat nu echt ?? Het parcours was daar zo breed als een autostrade. Dacht hij echt dat Pidcock braaf ging zitten wachten tot hij over de balkjes gesukkeld was ?
Ik moet zijn uitleg niet. Zo wist hij vandaag ook nog te vertellen dat hij technisch niet de mindere was want op een ander stuk van het circuit was hij sneller volgens hem. Komaan, iedereen kon zien dat Pidcock de bochten veel beter aan sneed dan hem .
Hij is gewoon op zijn waarde geklopt. Is dat zo moeilijk te toe te geven ? Zelfs Wout en Matthieu heb ik dat al horen zeggen. Maar Iserbyt. Ho maar...
Ja.Ah dus de Pauwels crossen van in den tijd waren echte cross? Iedere Nys fan inclusief Wuyts was dan aan het janken dat het geen echte cross was.
Dit was gewoon een saaie bedoening. De plugstreets in GW zijn nog meer cross dan dit. Nog chance van dat labyrinth.![]()
Het geluid stond niet op dus ik heb Wuyts niet eens gehoord. Maar indien die gezegd heeft dat Pidcock dichter kwam heeft hij volgens mij toch gelijk gehad want op een bepaald moment was er een gat tussen de twee en wat verderop was dat weg. Dus is Pidcick toch dichter gekomen denk ik.En pidcock zei dat zijn bochten niet top waren.
Komaan jij luistert alleen naar Wuyts ofzo? Die ziet een gat kleiner worden en die concludeert dat iemand dichter komt...nogal wiedes als uw snelheid ineens weg is dat het in meters kleiner is.
Ze komen bij een bocht en 'kijk kijk hij komt dichter'Het geluid stond niet op dus ik heb Wuyts niet eens gehoord. Maar indien die gezegd heeft dat Pidcock dichter kwam heeft hij volgens mij toch gelijk gehad want op een bepaald moment was er een gat tussen de twee en wat verderop was dat weg. Dus is Pidcick toch dichter gekomen denk ik.

Die moet eens leren zeggen: Chapeau aan Tom, sterk wat hij deed.Wat heeft Eli jullie misdaan?![]()
Of nadat Wout won in Boom. Toen was de uitleg : "Ik heb er dit jaar al 12 gewonnen. Wout nog maar ééntje". Dat slaat toch compleet nergens op. Wout had nog maar 1 keer meegedaan.Die moet eens leren zeggen: Chapeau aan Tom, sterk wat hij deed.
Ipv rare verhalen te vertellen. Dat over die balkjes is toch flagrant gelogen om maar niet te moeten zeggen: Tom was over de balkjes duidelijk sterker.
"Ik dacht dat hij achter mij ging blijven rijden."
Eerste cross ooit dat hij reed of wat?