Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het heeft de spanning alvast beter gemaakt.Geen Mathieu van der Poel straks in Baal:
https://www.robtv.be/nieuws/van-der...en-nys-is-balenaar-thibau-nys-favoriet-196855 ?
Wat heeft die eigenlijk gedaan de afgelopen jaren, het laatste wat ik daar van wist was dat die een positieve dopingtest had begin 2020. Daarne niets meer van gehoord.Het heeft de spanning alvast beter gemaakt.
Van Gucht sprak uit het niets de naam Wietse Bosmans uit.
Die deed begot mee! Eerste cross in vijf jaar.
Respectabel 19e op een dikke zes minuten.
Ze gingen er niet verder op in, de twee commentatoren.Wat heeft die eigenlijk gedaan de afgelopen jaren, het laatste wat ik daar van wist was dat die een positieve dopingtest had begin 2020. Daarne niets meer van gehoord.
Ik vind het vooral straf dat hij zomaar out of the blue mag deelnemen aan een A veldrit. Als niet prof heb je normaal punten van B-crossen nodig om te mogen deelnemen.Na de beschuldiging heeft hij geen cross meer gereden en is het verdere verloop van de zaak in stilte behandeld geweest.
Naar alle waarschijnlijkheid dus zijn onschuld niet kunnen bewijzen en 2 jaar niet mogen deelnemen aan professionele sport.
Wel chapeau dat je als privé gesponsord persoon toch nog de moed kan vinden om deel te nemen aan een cross.
Kan me inbeelden dat hij veel uit eigen zak zal mogen betalen.
Is er echt geen enkele manier om de cross van vandaag live met beeld te volgen ?
Wordt toch gewoon op Pickx sport uitgezonden?Dus een Vlaamse Superprestige cross kunnen we ook al niet meer zien zonder te betalen?

Neen dat helpt inderdaad nietWordt toch gewoon op Pickx sport uitgezonden?
Als Telenet klant helpt dat natuurlijk niet.
Ik lees ergens dat het ook op Play Sports wordt uitgezonden... is dat niet op het gratis kanaal dan? Tot ik vroeger Telenet had kon je daar toch nog wel wat crossen gratis zien.Neen dat helpt inderdaad niet
Alleen op de betalendeWordt toch gewoon op Pickx sport uitgezonden?
Als Telenet klant helpt dat natuurlijk niet.
Op Pickx toch niet? Of bedoelde je via Telenet?Alleen op de betalende
Als dat gratis is, is dat toch op 11? Daar wad niets te zienOp Pickx toch niet? Of bedoelde je via Telenet?