Wat me ook wel opvalt dit seizoen, is dat de productie zelf stoelen mee had genomen naar Thailand met de namen van de kandidaten er op.
Ik kan me vergissen, maar dacht dat men in vorige seizoenen gewoon stoelen zonder namen gebruikte.
Het punt is dat je door namen op de stoelen te zetten misschien bepaalde kandidaten op een bepaalde plek kan zetten, wat zou kunnen wijzen op een verborgen tip ergens.
Heb alle afleveringen bekeken en het enige wat er opvalt is dat Sarah telkens op de eerste rij zit.
Michélé 2x vooraan en 4x achteraan - Nimrod 2x midden, 3x vooraan en 1x achteraan - Alexy 2x vooraan en 4x achteraan.
Sommige stoelen hebben een andere stijl. Enkelen hebben twee spaken, anderen vier als rugleuning.
Had een screenschot genomen, maar die is zwart en de stream ligt toevallig plat op playvier

.
Voor zover ik heb kunnen zien, hadden de stoelen ook nummers in afl. 1 en waren ze genummerd van vooraan links (1) naar rechtsachter (10).
Met de afvallers op die plekken, kom je uit op plekken 1 - 10 - 4 - 2 - 2 - 4 geëlimineerd, als we de volgorde meenemen naar verdere afleveringen => Pasquino zat op plek 1 en Rusiana op plek 10 in afl. 2, enz...
De nummers van de stoelen zelf per persoon (Jan had nummer en plek 1 in de eerste afl.) is dat: 1 - 4 - 5 - 7 - 8 - 10, d.w.z. dat nummers 2 - 3 - 6 - 9 overblijven.
De vier overblijvers en hun posities (de productie weet ongetwijfeld vóór het rode scherm wie er af valt en kan dus de stoelen ordenen en zo een moltip erin steken):
1) Sarah op plek 2 - Mich op 3 - Nim op 6 - Alex op 9.
2) Sarah 2 - Alex 3 - Nim 6 - Mich 7.
3) Sarah 1 - Nim 2 - Alex 6 - Mich 7.
4) Nim 1 - Sarah 3 - Alex 4 - Mich 6.
5) Sarah 3 - Nim 4 - Alex 5 - Mich 6.
6) Mich 1 - Nim 2 - Sarah 3 - Alex 5.
De productie had hier een gouden kans laten liggen door de mol (Sarah bv), telkens op de eerste rij te laten plaatsnemen en de posities optellend aan 13 te laten komen. Voor haar is dat nu 14.
Mich is een andere zaak, zij zit aan 30. Zet haar op positie 1 zondag en het wordt 31 => 13.
De twee heren komen niet aan 31 of zijn erover gegaan.