Verborgen Tips

Ik twijfel enorm tussen Michéle en Sarah.

Sarah door onderstaand beeld uit aflevering 4:

Aan de hand van zijn vingers geeft Gilles aan, aan Sarah, in welke kist de vrijstelling zit.
Ik vind het anders nogal een moeilijke houding om zo eens achteloos je hand aan je gezicht te houden op die manier als het niet het geval zou zijn dat hij een signaal geeft.

Laatst bewerkt:
Zou het zo simpel kunnen zijn?
Ik heb niet alles herbekeken, maar:

Sarah heeft al een aantal keer verwezen naar opdrachten die in diezelfde afleveringen aan bod komen

‘Ik heb mijn fruit niet graag in stukjes’ - Watermeloenen
‘Ik wil een boot kopen met het geld’ - Roeiboten
‘Er zit een vlek op uw kleren’ - Verfbom
Die is wel heel tof! Beetje zoals die ene met zijn T-shirts wel, maar toch!

Iemand een idee van de Vlaamse klassiekers?

 Wim Soetaer,   Willy Sommers, Clouseau (Koen  Wauters): allemaal met een W.

Iemand een idee van de Vlaamse klassiekers?

 Wim Soetaer,   Willy Sommers, Clouseau (Koen  Wauters): allemaal met een W.
W is de 23e letter en Alexy is 23j.
Of de W van West-Vlaming en Michéle is van ginder.

Dertiende minuut en Hilde kwam eerst in beeld, met daarna Pedro, die ong. de helft van de minuut voor zijn rekening houdt, als hij in de lucht zit.

Kan niet geloven dat ik de eerste ben die dit zegt maar als je op het einde van afl 2 pauzeert, komt er op dat de finale is op 41 mei (ipv 11 mei) .Pedro is 41 jaar oud
Zo zie je maar elk jaar opnieuw hoeveel "onbruikbare" tips er elk seizoen (al dan niet bewust) worden ingestoken door de productie.

Ben ik de enige die bij één van de kandidaten zijn geschrift "ik ben wel de mol" erin kon lezen?

De manier hoe die "niet" geschreven was vond ik toch zeer toevallig/raar.

Afl. 6 en het begin en einde van minuut dertien gaf Pedro terug in beeld.

Edit: Het deuntje van Toxic - Britney Spears was te horen met Sarah in beeld. Vraag me niet meer wanneer.

Laatst bewerkt:
Wat me ook wel opvalt dit seizoen, is dat de productie zelf stoelen mee had genomen naar Thailand met de namen van de kandidaten er op.
Ik kan me vergissen, maar dacht dat men in vorige seizoenen gewoon stoelen zonder namen gebruikte.

Het punt is dat je door namen op de stoelen te zetten misschien bepaalde kandidaten op een bepaalde plek kan zetten, wat zou kunnen wijzen op een verborgen tip ergens.

Wat me ook wel opvalt dit seizoen, is dat de productie zelf stoelen mee had genomen naar Thailand met de namen van de kandidaten er op.
Ik kan me vergissen, maar dacht dat men in vorige seizoenen gewoon stoelen zonder namen gebruikte.

Het punt is dat je door namen op de stoelen te zetten misschien bepaalde kandidaten op een bepaalde plek kan zetten, wat zou kunnen wijzen op een verborgen tip ergens.
Heb alle afleveringen bekeken en het enige wat er opvalt is dat Sarah telkens op de eerste rij zit.
Michélé 2x vooraan en 4x achteraan - Nimrod 2x midden, 3x vooraan en 1x achteraan - Alexy 2x vooraan en 4x achteraan.

Sommige stoelen hebben een andere stijl. Enkelen hebben twee spaken, anderen vier als rugleuning.
Had een screenschot genomen, maar die is zwart en de stream ligt toevallig plat op playvier :thinking:.

Voor zover ik heb kunnen zien, hadden de stoelen ook nummers in afl. 1 en waren ze genummerd van vooraan links (1) naar rechtsachter (10).
Met de afvallers op die plekken, kom je uit op plekken 1 - 10 - 4 - 2 - 2 - 4 geëlimineerd, als we de volgorde meenemen naar verdere afleveringen => Pasquino zat op plek 1 en Rusiana op plek 10 in afl. 2, enz...
De nummers van de stoelen zelf per persoon (Jan had nummer en plek 1 in de eerste afl.) is dat: 1 - 4 - 5 - 7 - 8 - 10, d.w.z. dat nummers 2 - 3 - 6 - 9 overblijven.

De vier overblijvers en hun posities (de productie weet ongetwijfeld vóór het rode scherm wie er af valt en kan dus de stoelen ordenen en zo een moltip erin steken):
1) Sarah op plek 2 - Mich op 3 - Nim op 6 - Alex op 9.
2) Sarah 2 - Alex 3 - Nim 6 - Mich 7.
3) Sarah 1 - Nim 2 - Alex 6 - Mich 7.
4) Nim 1 - Sarah 3 - Alex 4 - Mich 6.
5) Sarah 3 - Nim 4 - Alex 5 - Mich 6.
6) Mich 1 - Nim 2 - Sarah 3 - Alex 5.

De productie had hier een gouden kans laten liggen door de mol (Sarah bv), telkens op de eerste rij te laten plaatsnemen en de posities optellend aan 13 te laten komen. Voor haar is dat nu 14.
Mich is een andere zaak, zij zit aan 30. Zet haar op positie 1 zondag en het wordt 31 => 13.
De twee heren komen niet aan 31 of zijn erover gegaan.

Dat met die cijfers lijkt me toch wat vergezocht allemaal. Dan moet je eigenlijk al aan de mol meedelen op welke stoel hij of zij moet gaan zitten. En dan moet die daar nog in slagen ook...

Tenzij de mol telkens als eerst loopt maar dat zou op den duur ook verdacht worden.

ik vraag mij eigenlijk af of die stoelentheorie al ooit geklopt heeft zelfs? want dat gaat nu toch al jaren mee

Dat met die cijfers lijkt me toch wat vergezocht allemaal. Dan moet je eigenlijk al aan de mol meedelen op welke stoel hij of zij moet gaan zitten. En dan moet die daar nog in slagen ook...

Tenzij de mol telkens als eerst loopt maar dat zou op den duur ook verdacht worden.
Zoals JorisBlack aangaf, de stoelen hebben namen. De afgelopen seizoenen was dat niet het geval. De producers kunnen die stoelen op voorhand zetten hoe ze willen.
ik vraag mij eigenlijk af of die stoelentheorie al ooit geklopt heeft zelfs? want dat gaat nu toch al jaren mee
Naast namen, ook cijfers (in afl. 1). Dat moet idd toch iets betekenen?

Ivm de stoelen: waren die namen niet nodig voor de liftproef bij de eerste eliminatie om te onthullen wie er al dan niet moest gaan zitten? En als ik mij niet vergis nemen ze altijd een reeks stoelen mee als deel van de 'eliminatie' set.

-> lijkt mij dus niet per se een tip te zijn.

Ivm de stoelen: waren die namen niet nodig voor de liftproef bij de eerste eliminatie om te onthullen wie er al dan niet moest gaan zitten? En als ik mij niet vergis nemen ze altijd een reeks stoelen mee als deel van de 'eliminatie' set.

-> lijkt mij dus niet per se een tip te zijn.
Nog twee weken en we worden wijzer.

Feit is dat Mich op de eerste stoel zat deze afl. en zo voor de +1 zorgt en op 31 komt.

De start van minuut dertien had Sarah als vervanger van Pedro. M.a.w. minuut dertien zegt niks gans dit seizoen.

Nog twee weken en we worden wijzer.

Feit is dat Mich op de eerste stoel zat deze afl. en zo voor de +1 zorgt en op 31 komt.

De start van minuut dertien had Sarah als vervanger van Pedro. M.a.w. minuut dertien zegt niks gans dit seizoen.
Leeft mijn hint van destijds hier nog altijd voort? Heerlijk.

Terug
Bovenaan