Verborgen Tips

Leeft mijn hint van destijds hier nog altijd voort? Heerlijk.
Zo logisch dat je er over kijkt, de dertiende minuut. Had er zelf niet aan gedacht.
Nu ja, ik ging af op playvier en de afleveringen daarop. Evengoed is dat een dertiende minuut-tip na elke reclameblok en moet je ze aan elkaar verbinden. Zo ver durven ze gaan, hebben we gemerkt de afgelopen seizoenen.

Er was blijkbaar een zin dat je kon vormen met elk laatste woord dat Gilles zei tegen de afvallers:

Afl 2 Hier
Afl 3 Is
Afl 4 Een
Afl 5 Mol
Afl 6 Namelijk
Afl 7 Sarah

Er was blijkbaar een zin dat je kon vormen met elk laatste woord dat Gilles zei tegen de afvallers:

Afl 2 Hier
Afl 3 Is
Afl 4 Een
Afl 5 Mol
Afl 6 Namelijk
Afl 7 Sarah
Haha, als dat zo is, is het wel slim om die naam op het einde van de zin te zetten, zodat ALS iemand deze hint door heeft, hij het toch pas in afl7 weet :D

Afl 2 Hier
Afl 3 Is
Afl 4 Een
Afl 5 Mol
Afl 6 Namelijk
Afl 7 Sarah
Goh ja... tot en met aflevering 7 had je dus letterlijk niets aan die "hint".

Afl 2 Hier
Afl 3 Is
Afl 4 Een
Afl 5 Mol
Afl 6 Namelijk
Afl 7 Sarah
Klopt niet volledig.
In afl. 6 zijn zijn laatste woorden: "haha".

Het getuigt mede van weinig inzet dat je in aflevering 1, niets kan verzinnen om een zin te vormen met zeven woorden.

Tja "haha" kun je wel als een woord beschouwen (staat wel niet in de Dikke Van Dale) maar in aflevering 1 waren er geen afvallers he.

Tja "haha" kun je wel als een woord beschouwen (staat wel niet in de Dikke Van Dale) maar in aflevering 1 waren er geen afvallers he.
Maar Gilles spreekt ergens toch een laatste woord, niet?
Een tip over meerdere afleveringen moet consistent zijn, imo.
Alle afleveringen en niet 6/7. Vorige zondag telt natuurlijk niet mee, wegens de tip zelf.
Met een beetje effort, kan je in de eerste, 'zeker' zetten.
Het ging als volgt: "Heb je een idee voor aflevering twee?"
"De trein."
Zet erbij: "Ben je zeker?"
Het hoeft geen perfect Nederlands te zijn. 'Hier is een mol namelijk Sarah," klinkt ook niet perfect.

Klopt niet volledig.
In afl. 6 zijn zijn laatste woorden: "haha".

Het getuigt mede van weinig inzet dat je in aflevering 1, niets kan verzinnen om een zin te vormen met zeven woorden.
Euhm, er was geen afvaller in aflevering 1 :laugh:

Anders was het wellicht: "Er is hier een mol namelijk Sarah" oid

495140967_1177473684415448_6845892579888931918_n.jpg

Dat 13 in de foto van Sarah staat was ook wel een mooie hint (stond op de fb pagina van play4)

Een van die spelfouten was me nu wel opgevallen, maar verder niet bij nagedacht omdat dat wel eens vaker voorkomt bij programma's :unsure:

Ik ben superafhankelijk van ondertiteling, en ik heb die spelfouten nooit opgemerkt. Shame on me. :headshake:

Terug
Bovenaan