Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik er ook wel een hoop van. Waren ook tekenfilms van, maar ik vermoed dat die er enkel waren om dat speelgoed te verkopenIk herinner me net dat ik een Polly Pocket-achtig speelgoed had, maar voor jongens.
Even gegoogled, heette Mighty Max.
Had deze doodskop.
![]()

Ik denk dat dat met zlle speelgoed en hun tekenfilms wasHad ik er ook wel een hoop van. Waren ook tekenfilms van, maar ik vermoed dat die er enkel waren om dat speelgoed te verkopen![]()
1000x gespeeld. Nooit einde gezien.
Jep. Inderdaad een toffe serie.iemand die docu’s op netflix al gekeken over het speelgoed van toen?
‘ the toys that made us’. Echt een aanrader
En Darkwing Duck van het Disney Festival.Thuiskomen van de lagere school en iets later deze intro's zien:
En dan teleurgesteld zijn als het dat niet was.En Darkwing Duck van het Disney Festival.
En de Thunderbirds!En dan teleurgesteld zijn als het dat niet was.
Kan misschien een beetje "in mijnen tijd was alles beter", maar wij hadden vroeger echt wel de coolste tv-intro's. TMNT, Power Rangers, Dragon Ball Z, Digimon, Pokémon, Gargoyles, etc
Dat is nu eens iets wat ik echt nooit goed heb gevonden. Ik had Thunderbird 2 hier wel liggen als kind, maar het tv-programma was echt niets van mij.En de Thunderbirds!
![]()
Die had ik ook als speelgoed, toch echt wel fan van de show toen.Dat is nu eens iets wat ik echt nooit goed heb gevonden. Ik had Thunderbird 2 hier wel liggen als kind, maar het tv-programma was echt niets van mij.
FixedSletlog
Vroeger ging ik dan altijd met m'n ouders naar de E5 mode en eerste wat ik deed was naar die bakjes die daar stonden vliegen en spelen maar! Onlangs nog eens gespeeld via emulator en was leuk maar vrij simpel (als je de jankens uit het hoofd kon)1000x gespeeld. Nooit einde gezien.
Laten we lekker link gaan doenEn Darkwing Duck van het Disney Festival.
.Amai, ja. Als het zo'n tijd een tekenfilm was die ik niet graag zag was dat echt weken teleurgesteld rondlopen.En dan teleurgesteld zijn als het dat niet was.

Haha ja, dat was ook altijd balen.Of als The Simpsons plots terug het eerste seizoen was met die lelijke tekenstijl![]()
Hah, ik heb de themesong op mp3! Kijk uit malloot, een kokosnoot!Kent er hier iemand Ovide en zijn vriendjes? Dat vond ik ook geweldig.