Waar ben jij nostalgisch naar?

Ik herinner me net dat ik een Polly Pocket-achtig speelgoed had, maar voor jongens.

Even gegoogled, heette Mighty Max.
Had deze doodskop.
8c2a8204d27d2462d3abf30799a914d0.jpg
Had ik er ook wel een hoop van. Waren ook tekenfilms van, maar ik vermoed dat die er enkel waren om dat speelgoed te verkopen :)

Voetballen en de onbezorgdheid van toen mis ik eigenlijk enorm. Gevoetbald van mijn 6 tot mijn 18e.
2 keer in de week trainen, in het weekend match. Mijn jongere broer voetbalde ook en mijn vader was trainer van een andere leeftijdscategorie dus onze zaterdag spendeerden wij altijd "op de voetbal". Hele dag daar rondlopen en voetballen met uw maten, zalig.

Die Kerstfeestjes waren ook altijd legendary. Eigenlijk gek hoe van zo'n grote kliek vrienden doorheen de jaren eigenlijk niemand meer overschiet.

Had ik er ook wel een hoop van. Waren ook tekenfilms van, maar ik vermoed dat die er enkel waren om dat speelgoed te verkopen :)
Ik denk dat dat met zlle speelgoed en hun tekenfilms was

iemand die docu’s op netflix al gekeken over het speelgoed van toen?
‘ the toys that made us’. Echt een aanrader

In de kersenboom kruipen en kersen plukken terwijl ik mijn toetsen aan het leren was voor het zesde studiejaar.

En Darkwing Duck van het Disney Festival.
En dan teleurgesteld zijn als het dat niet was.

Kan misschien een beetje "in mijnen tijd was alles beter", maar wij hadden vroeger echt wel de coolste tv-intro's. TMNT, Power Rangers, Dragon Ball Z, Digimon, Pokémon, Gargoyles, etc

En dan teleurgesteld zijn als het dat niet was.

Kan misschien een beetje "in mijnen tijd was alles beter", maar wij hadden vroeger echt wel de coolste tv-intro's. TMNT, Power Rangers, Dragon Ball Z, Digimon, Pokémon, Gargoyles, etc
En de Thunderbirds!
95451-EB5-95-D2-4-C42-B428-D00-E96-D788-B9.jpg

The Tunderbirds!
Ik denk/dacht dat ik vrij oud was voor dit forum, maar die serie was al oud in mijn jeugd!

Ik keek liever naar dit:

1000x gespeeld. Nooit einde gezien.
Vroeger ging ik dan altijd met m'n ouders naar de E5 mode en eerste wat ik deed was naar die bakjes die daar stonden vliegen en spelen maar! Onlangs nog eens gespeeld via emulator en was leuk maar vrij simpel (als je de jankens uit het hoofd kon)

Terug
Bovenaan