Waar ben jij nostalgisch naar?

De goeien ouwen tijd dat er nog geen filmpjes op Facebook te vinden waren. De goeien ouwen tijd dat ik effectief de status updates van mijn vrienden kon lezen.

Ah. Gij kunt nog vrienden terugvinden tussen al die reclame op fb?

Ik heb Facebook 3 maanden geleden verwijderd.

En eerlijk gezegd, ik ben nog altijd even goed op de hoogte (in andere woorden, niet). FB deed mij enkel maar tijd verliezen aan nutteloze discussies op de commentsectie van De Tijd en stomme filmpkes kijken.

P-magazine, sowieso P-magazine.

En alleen gaan voetballen op een pleintje zonder dat het vreemd is.

Oja, en die heerlijke naïviteit: bij het horen van een liedje op de radio ervan uitgaan dat die band/zanger(es) daar telkens in de studio live van jetje aan het geven is. Veel werk bij de Ultratop 30 :tongue:

Oja, en die heerlijke naïviteit: bij het horen van een liedje op de radio ervan uitgaan dat die band/zanger(es) daar telkens in de studio live van jetje aan het geven is. Veel werk bij de Ultratop 30 :tongue:
Ik had dat met optredens van Milk Inc/2 Fabiola en dergelijke in Tien om te zien ofzo.

Uiteindelijk na veel zagen een keyboard gekregen want ik ging daar eventjes de nieuwe Regi worden …:unsure:

Laatst bewerkt:
twix-voor-even-weer-raider

Van Hengelhoef nog dit filmpje gevonden:

Was toch zalig om daar als kind naartoe te gaan. Reusachtige speeltuin met mega-glijbanen (of zo herinnert ge het u toch) en enorm veel attracties.

Heb er nog vakantiewerk gedaan in 1 van de laatste jaren dat het open was en dat was enorm plezant.
Wel corvé ook, de dagen dat ik die trapfietsen moest doen (die je in het filmpje ziet), moesten die 's ochtends allemaal tot de startlocatie gebracht worden. Dat was maw met de achterste fiets de rest vooruit duwen héél dat parcours rond. Ik begin er nu nog van te zweten als ik er aan denk.

Ook wel de problemen daar met de couleur locale meegemaakt dat die stenen over de draad gegooid hadden juist waar een stuk van het zwembad tegen de rand van het domein zat. Die mannen zorgden voor overlast, waren buiten gezet en hadden dan niet beter gevonden dan met stenen over de draad te beginnen gooien, because why not.
Mrc staat daar rustig het ijsmachine in het tropisch zwembad bij te vullen. Vraagt er eentje "excuseer, waar is de EHBO ?"
Ikke: "eum geen idee, waarom ?" *draai mij om*
Staat daar ene langs die persoon met een hoofd dat eruit zag alsof hij ne middeleeuwse veldslag had meegemaakt (maar niet gewonnen had). Een hoofd bloedt nu wel fel, maar dat was precies een filmeffect, ge zag nauwelijks nog gezicht wat niet bedekt was met bloed. Dat was toch effe slikken.

Dag erna, toen ik de parking moest doen hebben ze mij zo'n verstevigde pitslamp gegeven (eentje met een gewicht in de onderkant, zodat ge dat als knuppel kon gebruiken), want ik had opt einde van de dag veel cash geld en ze verwachtten problemen met diezelfde couleur locale nadat de dag ervoor de politie daar wat moeilijk had gedaan owv die steen en uitval daarvan.
Ik weet toen nog dat ik in mezelf dacht dat als daar 's avonds 10 man zouden staan, ik ze met véél plezier elke cent meegaf en een fijne avond zou wensen. Geen zin om daar de stoere uit te gaan hangen en tot pulp geslagen te worden.
Niks gezien, maar 's nachts zijn ze daar wel op bezoek gekomen. De ochtend erna waren de 2 barelen van de parking gesloopt, net als het kotje wat ertussen stond (mijn werkplek voor die dag) en stond er geen vuilbak meer overeind tussen de parking en de cafetaria.

Van Hengelhoef nog dit filmpje gevonden:
Hengelhoef. Man, die wildwaterbaan had daar zijn naam niet gestolen.
Het eerste deel waar je in het water springt, bijna verzopen door de onderstroom. En dan de rest van de rit hopen dat je alle ledematen nog had tegen het einde.
Geweldige tijd

Hengelhoef! Waar je echt een man werd door die wildwaterbaan. Lekker zwemmen of verzuipen.

Alsook, toendertijd mijn zwembroek/short kwijtgeraakt door die onderstroom :/
Nog poosje liggen wachten op het einde van die baan in de hoop dat het letterlijk zou aanspoelen en de redder maar fluiten/roepen dat ik eruit moest.

Hengelhoef! Waar je echt een man werd door die wildwaterbaan. Lekker zwemmen of verzuipen.

Nog poosje liggen wachten op het einde van die baan in de hoop dat het letterlijk zou aanspoelen en de redder maar fluiten/roepen dat ik eruit moest.
Voor alle niet Limburgers (artikel is betalend, maar de video kan de bekijken)

ik mee mij nog te herinneren dat er een aantal jaren geleden een filmpje rondging van een koppeltje dat zat de vogelen in de wildwaterbaan.

en ik denk dat iedereen uit de regio wel iemand kent die een horror verhaal kan vertellen over de wildwaterbaan.

ik mee mij nog te herinneren dat er een aantal jaren geleden een filmpje rondging van een koppeltje dat zat de vogelen in de wildwaterbaan.

en ik denk dat iedereen uit de regio wel iemand kent die een horror verhaal kan vertellen over de wildwaterbaan.
Opt einde van die wildwaterbaan zat toch die schans omlaag die daar eindigde in die gruwelijke vortex-of-death.
Zat wel in een zwemclub, maar als 10-jarige heb ik daar onderwater ook eens in ne loop gezeten waar ik niet uit geraakte. Dat was ne erg nipte, gewoon geluk gehad dat die vortex mij uitgespuwd heeft, want de zuurstof was bijna op.

Wel doodleuk terug naar het begin gegaan en terug de wildwaterbaan in, want 10 jaar en kind van de '90's dus tja

Opt einde van die wildwaterbaan zat toch die schans omlaag die daar eindigde in die gruwelijke vortex-of-death.
Zat wel in een zwemclub, maar als 10-jarige heb ik daar onderwater ook eens in ne loop gezeten waar ik niet uit geraakte. Dat was ne erg nipte, gewoon geluk gehad dat die vortex mij uitgespuwd heeft, want de zuurstof was bijna op.

Wel doodleuk terug naar het begin gegaan en terug de wildwaterbaan in, want 10 jaar en kind van de '90's dus tja
in mijn herinnering was het vooral het beginstukje een vieze vortex waar ge als kind maar blijft in ronddraaien, dus als ge nog binnen zijt. Nu laatste keer dat er was geweest is ook meer dan 20 jaar geleden.

in mijn herinnering was het vooral het beginstukje een vieze vortex waar ge als kind maar blijft in ronddraaien, dus als ge nog binnen zijt. Nu laatste keer dat er was geweest is ook meer dan 20 jaar geleden.
Inderdaad. Dieper dan je denkt. Je springt erin en je benen raken nooit de grond door die onderstroom.
Net na die plastic flappen heb ik mijn toenmalige vriendin, buiten, over de muur moeten lichten. Want die durfde niet meer verder

Terug
Bovenaan