Waar ben jij nostalgisch naar?

Oh, en Lego. Voor de games toch wel timesink #1.
Voor mij was dat GI Joe en Teenage Mutant Ninja Turles (de echte, niet die brol van nu) en mijn broer had Action Man.
Ons speelgoed was dus totaal niet compatibel he :’) Ik had maar een legertje midgets tegenover zijn gigantische kolossen.

Voor mij was dat GI Joe en Teenage Mutant Ninja Turles (de echte, niet die brol van nu) en mijn broer had Action Man.
Ons speelgoed was dus totaal niet compatibel he :’) Ik had maar een legertje midgets tegenover zijn gigantische kolossen.
Dat is hier nooit een probleem geweest, ik ben nogal een nakomertje, dus ik speelde alleen en mijn broer speelde met de meisjes en zijn Golf gti.

Soms ook wel gewoon nostalgisch naar mijn onbezorgde kindertijd
Dit vooral 😁
Ik heb zowat met vanalles gespeeld.
Ik was ook fan van de Thunderbirds... Ik denk als ge dat nu aan kinderen laat zien vinden ze dat hoogstwaarschijnlijk zaaien brol ( allez wrs met bijna alles wat we vroeger deden 🤣)

Dit vooral 😁
Ik was ook fan van de Thunderbirds... Ik denk als ge dat nu aan kinderen laat zien vinden ze dat hoogstwaarschijnlijk zaaien brol ( allez wrs met bijna alles wat we vroeger deden 🤣)

Thunderbirds was zalig. Da's toch nog altijd top gemaakt? En ge moet weten dat dat van 1965(!) is he.

Duke nukem was bij mij de 1ste pc game.
Goh wie heeft er geen uren versleten op msn en wachtende op dat ene meisje :).

Keek toen the x-files met mijn vader.
Voor de rest was het ducktales, foefer, gummi beren, boes boes, ovide, ren en stimpy......

Duke nukem was bij mij de 1ste pc game.
Goh wie heeft er geen uren versleten op msn en wachtende op dat ene meisje :).

Keek toen the x-files met mijn vader.
Voor de rest was het ducktales, foefer, gummi beren, boes boes, ovide, ren en stimpy......
Foofur 😜

Gho ja idd:
De 1e nintendo en de game marathons op woensdagnamiddag met de maten
Championship manager 97/98 op de pc :-)
Grand Prix manager 2 op pc. (10 seizoenen f1)

en idd de zorgeloze jeugdjaren

Ben ook nogal nostalgisch ingesteld. En ik zal het mij ook wel mooier herinneren dan het uiteindelijk was :). Maar enkele dingen die zo leuk waren vroeger waar ik meteen opkom:
- Inderdaad ook MSN Messenger en die toestanden. We hadden thuis internet sinds september 2001. Wat een wereld ging open voor een manneke van 14 jaar! Na school thuiskomen, uw huiswerk doen enz. en dan daarna op MSN met 5 man in een groepsgesprek onnozel leuteren voor een uur of twee. Wat zou ik sommige van die gesprekken nog eens graag herlezen. Alsook die spellekes op Jippie.
- Avonden in het jeugdhuis en op boerenfuiven. Dit zal ik mij nog het meest 'romantisch' voorstellen denk ik maar ik heb toch serieus plezante avonden beleefd.
- Mijn periode dat ik nog veel games speelde. Uren en uren Unreal Tournament gespeeld, Quake 3 Arena, Need For Speed (Hot Pursuit en Underground), C&C Generals, en Midtown/Motocross/Monster Truck Madness 😆.
- In de jaren '90: flippo's verzamelen en ruilen. Zakken chips dat ik daarvoor heb leeg gefret! Alsook bij mijn neef Mario Kart gaan spelen op de N64.
- Zomerliefdes tijdens de zomervakanties aan de kust.

Allemaal zwaar zorgeloze tijden.

Pfffff :(

Ik ben enorm nostalgisch naar de tijd dat ik 0,0 verantwoordelijkheid had.
Zo eens een 1 dag zonder verplichtingen, verantwoordelijkheden of dingen om in mijn hoofd te steken, ik zou er veel voor doen :D

Game : Colonization van Sid Meyer. Dat dateert van 1994. Ik heb dat nog op 't werk gespeeld. Enfin, overdag, tijdens de koffiepauzes.
En daarnaast Dune.
Voor de rest, zoveel dingen die niet meer gaan terugkomen. :)

- Mijn periode dat ik nog veel games speelde. Uren en uren Unreal Tournament gespeeld, Quake 3 Arena, Need For Speed (Hot Pursuit en Underground), C&C Generals, en Midtown/Motocross/Monster Truck Madness 😆.

Oh ja, Unreal Tournament en Need For Speed waren zalig.
Midtown Madness 2 heb ik ook veel gespeeld, dan gemodde auto’s erin steken om zo ver mogelijk te kunnen vliegen op die grote jump in San Francisco enzo :)

Dat waren zalige tijden, thuiskomen en eten, dan rap huiswerk maken om vervolgens nog een uur of 2-3 te kunnen gamen.
Wat later was er dan FS2004, dan had je effectief nog de luxe om een vlucht van 3u in realtime te doen.

GTA: Vice City en San Andreas waren ook zalig, San Andreas had ook een multiplayer mod (MTA) dat ik nog lang gespeeld heb.
Ik ben daar nog eventjes admin geweest op een Duitse server ook.

Ergens wel ironisch, nu heb ik van al mijn gamingjaren de beste computer en het ruimste budget maar heb ik geen tijd terwijl dit vroeger net omgekeerd was :p

Laatst bewerkt:
Ik ben enorm nostalgisch naar de tijd dat ik 0,0 verantwoordelijkheid had.
Zo eens een 1 dag zonder verplichtingen, verantwoordelijkheden of dingen om in mijn hoofd te steken, ik zou er veel voor doen :D
Hier sluit ik me 100% mee aan. Gewoon eens kunnen opstaan en kunnen zien wat de dag brengt zonder dat er iets moet.

Vooral games:

Wacky Wheels tegen mijn broer
van CM2 over CM9798 tem CM0102 (meest gespeelde spel door mezelf ooit denk ik, kan je nog steeds spelen met updates)
Civ 1, Colonization
SimCity
Caesar 2

Wat heb ik uren versleten met die games :cool:

Verder gaan voetballen op het 1ste veld van de lokale 4de klasser tot we werden weggejaagd.
Uren versleten in het jeugdhuis (thuis te horen krijgen dat het precies hotel is, enkel eten en slapen)
Tinekesfeesten met zo weinig mogelijk slaap doorkomen
...

Dit vooral 😁
Ik wou hier dit posten:
51P12B2SYQL._AC_.jpg

Kost blijkbaar 285€ :o
Terwijl de nieuwe maar 80€ kost :D
https://www.suprabazar.be/THUNDERBI...MET-COMMUNICATOR--LICHT-EN-GELUID-667778.html

Op IRC ambras maken met andere clans over Unreal Tournament en kanalen proberen overnemen :) LAN-parties waar je een ganse tijd zat te leechen, frieten eten en eventueel wat proberen slapen onder je bureau.

Daarvoor gewoon met de maten gaan spelen in het bos, met de fietskes naar de snoepwinkel en ons ziek eten. Good times.

Oh, en Lego. Voor de games toch wel timesink #1.

bwa... ik koop elk jaar nog altijd voor een klein fortuin aan lego :ROFLMAO:

ik ben nostalgisch naar de tijd dat ik het nog cadeau kreeg en niet zelf hoefde te betalen

net 2 dozen binnengekregen, lego harry potter zweinstein kasteel en de weg is weg winkelstraat... 800 eurokes alstublieft

En mijn oudste zoon heeft recent ook de overstap gemaakt van Duplo naar Lego, dus daar gaat ook wel wat geld naartoe. En meneer wil natuurlijk Star Wars, daar hebben ze quasi geen goeikope klein dozekes in :ROFLMAO:
Net de Razor Crest gekocht van de Mandalorian voor zijn kerst.

bwa... ik koop elk jaar nog altijd voor een klein fortuin aan lego :ROFLMAO:

ik ben nostalgisch naar de tijd dat ik het nog cadeau kreeg en niet zelf hoefde te betalen

net 2 dozen binnengekregen, lego harry potter zweinstein kasteel en de weg is weg winkelstraat... 800 eurokes alstublieft

En mijn oudste zoon heeft recent ook de overstap gemaakt van Duplo naar Lego, dus daar gaat ook wel wat geld naartoe. En meneer wil natuurlijk Star Wars, daar hebben ze quasi geen goeikope klein dozekes in :ROFLMAO:
Net de Razor Crest gekocht van de Mandalorian voor zijn kerst.
Ik zit ook te denken aan de razor crest voor de zoon. Waar heb je die gekocht? Brickshop?

Terug
Bovenaan