Waar ben jij nostalgisch naar?

We waren hier daarstraks nog over Willy's & Marjetten en Basta bezig, en juist nu raakt bekend dat Neveneffecten een comback voorbereidt:

Samen met Alles Kan Beter voor mij het beste wat ooit gemaakt is.
Vooral die Dolenthousiaste mensen show (waarvan je jammer genoeg niets meer terug vindt op youtube) deed mij telkens tot tranen toe lachen.
meeste van alles kan beter is op youtube te vinden, ben er 99% zeker van dat ik dat specifiek fragment vorig jaar nog gezien heb

beste van AKB blijft die intonatie van de nieuwslezers

papa mogen we buiten spelen?
het weer... we verwachten zware buien en een koudefront die ons land van het noorden nadert. Jassen aan dus.

papa, mijne kameraad heeft 1000 frank gekregen voor zijn verjaardag, krijg ik dat ook?
de beurs kreeg vandaag zware klappen, waaronder ook papa's petrofina aandelen :LOL:

slaapwel schat , ik zie u graag... morgen terug.

Johan en de Alverman, Willem Tell, He-man, de muziek top 30 op tv.
Fort Boayar (of hoe dit ook schrijft).
MTV die na 22u gewaagde videoclips speelde.

beste van AKB blijft die intonatie van de nieuwslezers

papa mogen we buiten spelen?
het weer... we verwachten zware buien en een koudefront die ons land van het noorden nadert. Jassen aan dus.

papa, mijne kameraad heeft 1000 frank gekregen voor zijn verjaardag, krijg ik dat ook?
de beurs kreeg vandaag zware klappen, waaronder ook papa's petrofina aandelen :LOL:

slaapwel schat , ik zie u graag... morgen terug.
idd toppertje. Of bv de Zondag Josdag of Kerstspecial persiflages zullen mij ook altijd bijblijven. Allemaal gelukkig vereeuwigd op Youtube.

Ik heb beide kanten gedaan :D

totale overgang van 16jarige zino&judy kadee naar Grunge
Hahaha. Ik ook
Eerst ne Johnny eerste klas. En nu alle cd’s van nirvana, pearl Jam....

Maar zo ne stu bru botsautomix kan er bij mij altijd nog in. Volume op max en de kids zot aant worden. 🤣

Niet nostalgisch naar iets in het bijzonder, maar mis vooral de tijden dat ik een hele dag buiten kon spelen in het bos naast ons huis of altijd maar nieuwe dingen verzinnen met Lego. Ook nostalgisch dat ik vaak bij een vriendje ging vragen en dat zijn ma dan in 3/10 gevallen zei dat hij niet mocht komen spelen omdat hij gestraft was.

Dit waren om één of andere reden de “dure” te hebben knikkers bij ons in de lagere school 25 jaar geleden.
toverstof-35mm.jpg

Terug
Bovenaan