Waar ben jij nostalgisch naar?

Allez jong. Der is nochtans goeie noize. Totaal ontoegankelijk.

Maar wel tof als muzikaal experiment. Heb der zo eens ene gehad waarvan ik rillingen kreeg over mijne rug. Welke emoties dat geluid kunnen simuleren. Vind em effe niet meer maar dat was nen track die die door merg en been sneed met iets dat leek op baby gehuil op de achtergrond.

Ma swat als nen "Crystal Castles - Doe Deer" al zwaar op de maag valt misschien toch niet wagen aan noize.

Ik vind het echt gigantisch interessant te noemen, maarja met noize. Der zitten daar tracks tussen die ge feitelijk voelt of niet voelt. Als ze niet overkomen is het vuilbak in. Da's feitelijk gelijk als horror films kijken. Dat doet ge nu ook niet meteen voor ne "feel good" avond.

Enfin, ik zal altijd wel mijne goesting vinden al zet ge mij op ne Graspop, Tomorrowland of Afro Latino.

Laatst bewerkt:
Een Real Retro House Classix mixke weet mij toch ook wel te bekoren. Spijtig dat ik daar niet meer CD's van gekocht heb.

Een Real Retro House Classix mixke weet mij toch ook wel te bekoren. Spijtig dat ik daar niet meer CD's van gekocht heb.
Zijn er geen goei spotify lijsten? Want ik heb nog nie echt eentje gevonden en dan zelf maar wa platen bijeen gezocht.
Jammer genoeg wel niet gemixt dan

Nudat iedereen toch thuis zit. Leuk docutje over het verleden. Krijg zware nostalgie gevoelens als ik tegen het einde kom.

Diene Renaat Vandepapeliere. Zonne brave mens, dien mens horen uitleggen alleen al is verwarmend.

Laatst bewerkt:
Die bonzai docu had ik ook al gezien.
Wat een tijden toch.
Als we terug uit ons kot mogen en er is in de buurt een eerste de beste retro fuif, dan ben ik er naartoe met mijn 45 lentes. 😄

Met een groep vrienden elke dag let de fiets naar school (zo’n 10km). Onderweg appels plukken en die dan in de spaken van een ander gooien 😅

Dat ge verbannen zijt naar de zolder van uw garage?

Leuk om te zien - ik heb ook veel van de collectie hierboven fysiek gehad.
Spijtig genoeg een 10-tal jaar geleden in bulk verkocht.

En als je nu kijkt wat sommige van die big boxes waard zijn :frown:

Nu kan je een groot deel makkelijk apart verkopen en er een mooie cent aan overhouden.

Het is wel niet de consolemarkt dus er is wel een groot verschil. Het duurste spel in mijn collectie is de originele boxed versie van Prince of Persia, dat toch makkelijk een paar honderd euro kan scoren. Op nummer 2 staat vermoedelijk Wolfenstein 3D, om en bij de 100 euro. Zowat elk ander game in mijn collectie zit daar nog onder wat betreft prijs. Het zijn echt wel enkele uitzonderingen waar je per stuk meer dan 100 euro voor moet neerleggen. Voor het geld moet je niet in de PC big box markt zitten, het is puur een nostalgische trip.

Waarschijnlijk bestaat het nog, maar ik ben er al lange tijd uit. De warez scene waarbij je toegang kon krijgen tot allerhande FTP servers waar alles maar dan ook alles op stond nog geen 24u na de release. Ook dj sets uit discotheken waren toen enorm gegeerd.

Het moment dat je zo'n usb stick kreeg waarmee je .mp3'kes kon afspelen. Eindelijk geen gekloot meer met cd's. Er kon maar liefst 128mb op en dat alles met maar één AAA-batterij. :love:
Twee jaar later zo'n Creative Zen gekocht met 8gb intussen en die heb ik toch ook relatief lang gebruikt.

Het moment dat je zo'n usb stick kreeg waarmee je .mp3'kes kon afspelen. Eindelijk geen gekloot meer met cd's. Er kon maar liefst 128mb op en dat alles met maar één AAA-batterij. :love:
Twee jaar later zo'n Creative Zen gekocht met 8gb intussen en die heb ik toch ook relatief lang gebruikt.
Maar als je 1 bepaald liedje wou horen moest je wel door je gehele collectie scrollen.
Ik gebruik mijn allereerste iPod nano nog altijd en heb voor te lopen een cheap "aliexpress" mp3 spelertje. Ideaal voor mee te lopen aangezien ze veel kleiner zijn dan een smartphone. Enige nadeel is dat ik zo tevreden ben van mijn aftershokz dat ik nu wel regelmatig mijn lompe smartphone meesleur om de aftershokz te kunnen gebruiken

Terug
Bovenaan