Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa das niet hetzelfde é JPV.
Bwa das niet hetzelfde é JPV.
Ja maar geen gestold vet uit de panStaat nogtans letterlijk in de FAQ: gesmolten spek van de varkensbuik.![]()
Smout uit de Kempen | Streekproduct.be
Het smout uit de Kempen is licht gekruid, met peper en zout, en zonder kaantjes (restjes spek).www.streekproduct.be
Dat is toch exact het zelfde?!Ja maar geen gestold vet uit de pan
Nee smout en gestolde boter wanneer je iets gebakken hebt in de pan zijn niet hetzelfde.Dat is toch exact het zelfde?!
Vet smelt door het bakken en stolt, net zoals smout/reuzel..
Als ik spek bak gaat daar niet nog eens boter bijNee smout en gestolde boter wanneer je iets gebakken hebt in de pan zijn niet hetzelfde.

Allee nu , ne goeie klont melkerijboter erbij en soppen maar met dat vast roggebrood.Als ik spek bak gaat daar niet nog eens boter bij![]()

Allee nu , ne goeie klont melkerijboter erbij en soppen maar met dat vast roggebrood.![]()

Ik vond dat zalig. Ik was daar altijd direct met "mee".Wie heeft dit nog gehad in het middelbaar?:
And/or/not poorten
![]()
Logisch redeneren is niet iedereen gegevenIk vond dat zalig. Ik was daar altijd direct met "mee".
Ik vond dat zo raar om een groot deel van m'n klas daar zo mee te zien sukkelen.

Wij hadden zo een 3-delige blauwe pcb met poorten, knoppen, leds, klokgenerator etc.

Jaaaaa dat waren de platen.![]()
Meest easy examen ooit.
“De zoemer gebruiken we NIET!”![]()
Meest easy examen ooit.
TO was nog plezant. MO was pure hel. Je kan dat op een leuke manier geven, maar in het eerste middelbaar had ik een echte feeks voor dat vak. Die was zo zuur en gefrustreerd dat het geen naam had. We moesten alleen maar blokfluit spelen en als het test was, mocht je de naam van de noten niet eens onder de notenbalk schrijven. Was enorm streng en bij de minste foute noot was je al gebuisd. Heb dat jaar zelfs een vakantietaak voor dat vak gekregen. :')bah TO, ik haatte dat vak.
Een hele vakantie een fluit aan je mond zetten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo tuk op was.TO was nog plezant. MO was pure hel. Je kan dat op een leuke manier geven, maar in het eerste middelbaar had ik een echte feeks voor dat vak. Die was zo zuur en gefrustreerd dat het geen naam had. We moesten alleen maar blokfluit spelen en als het test was, mocht je de naam van de noten niet eens onder de notenbalk schrijven. Was enorm streng en bij de minste foute noot was je al gebuisd. Heb dat jaar zelfs een vakantietaak voor dat vak gekregen. :')