Bernie.be
Well-known member
Zo dus;Oh boy. En ik zoeken op de achterkant van de P-magazine naar een schone achtergrond om te downloaden of een ringtone aan te kopen. Dat bleef dan 2 jaar dezelfde natuurlijk want dat kostte veel geld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dus;Oh boy. En ik zoeken op de achterkant van de P-magazine naar een schone achtergrond om te downloaden of een ringtone aan te kopen. Dat bleef dan 2 jaar dezelfde natuurlijk want dat kostte veel geld.
Tien keer per reclameblok op Jim/TMF irritante reclame van Jamba: "Nieuw! Albert Motard!!!!1"Oh boy. En ik zoeken op de achterkant van de P-magazine naar een schone achtergrond om te downloaden of een ringtone aan te kopen. Dat bleef dan 2 jaar dezelfde natuurlijk want dat kostte veel geld.
Dat kan nog steeds hoorEn toen dan de beginnende Android modellen kwamen kon je allemaal rare jailbreak dingen proberen, custom launchers etc installeren om een coole animatie te krijgen als je van scherm wisselde. Waar is de tijd.

Ring ding ding ding dingTien keer per reclameblok op Jim/TMF irritante reclame van Jamba: "Nieuw! Albert Motard!!!!1"
I know! Maar toen was het super cool om te doen omdat de standaard launchers vaak redelijk basic waren. Nu kan je bij veel standaard launchers al met animaties spelen etc en is de charme er wat van af.Dat kan nog steeds hoor
![]()
Guide to root Galaxy S22 (B/E/N/0), unlock bootloader and flash official firmware (noob friendly)
Your warranty is now void. If you root your device, Your KNOX status will be tripped. You can still pass the safety net after you root if you follow the instructions. I am not responsible for bricked devices, dead SD cards although it is not...forum.xda-developers.com
Je kon ook ringtones zelf maken op je gsm. Dan was het zoeken op internet naar die juiste toetsencombinaties.Oh boy. En ik zoeken op de achterkant van de P-magazine naar een schone achtergrond om te downloaden of een ringtone aan te kopen. Dat bleef dan 2 jaar dezelfde natuurlijk want dat kostte veel geld.
Hahaha, inderdaad. Dat was ik volledig vergeten. Ik heb zo nog Get Busy van Sean Paul nagemaakt.Je kon ook ringtones zelf maken op je gsm. Dan was het zoeken op internet naar die juiste toetsencombinaties.
Je kan rechtstreeks naar het forum uploaden.Btw wat een hel tegenwoordig om een afbeelding te posten? Directe links van het internet lukken niet, uploads naar imgur lukken niet...
Puur goud was dat.De kwaliteits tv die we hier in Vlaanderen tevoorschijn toveren, met gratis de crème de la crème van kandidaten erbovenop.
Ik herinner me wel spontaan hoe ik als prepuberaal mannetje die zonder ritme dansende zangeressen eigenlijk wel aantrekkelijk vondNostalgie naar de spontane dansjes op de boerenfuifjes als deze 2 bangers draaiden.